سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۰:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

فیلمبرداری «حریر» اول خردادماه آغاز می‌شود/ مسائل مالی تولید فیلم را به تعویق انداخت

ferial-behzad

غلامرضا آزادی از آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «حریر» به کارگردانی فریال بهزاد از اول خردادماه خبر داد.

غلامرضا آزادی از آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «حریر» به کارگردانی فریال بهزاد از اول خردادماه خبر داد.

این تهیه‌کننده درباره فعالیت اخیر سینمایی خود به سوره سینما گفت: مدتی است در حال آماده کردن مراحل پیش‌تولید و مسایل مالی اقتصادی هستیم. با توجه به نوع قصه به دنبال بازیگری می‌گردیم که از نظر ظاهر با شخصیت اول داستان همخوانی داشته باشد.

وی در رابطه با اینکه قرار بود پگاه آهنگرانی برای نقش اول فیلم در نظر گرفته شود افزود: این تصمیم مربوط به گذشته بود اما الان شکل کار تغییر کرده است. با توجه به اینکه فیلمبرداری در فصل گرم انجام می‌شود طراحی لباس و گریم ایجاب می‌کند از بازیگری استفاده کنیم که به کاراکتر اصلی نزدیک تر باشد با توجه به محدودیت ما در انتخاب بازیگر احتمالا شخصیت اول داستان نابازیگر است.

وی ادامه داد: فیلمنامه را فریال بهزاد نوشته و فیلم را تهیه می‌کند. مضمون این فیلم در رابطه با چاقی است مشکلی که جوانان بیش از حد به آن اهمیت می‌دهند. این فیلم ۴ بازیگر اصلی دارد که جز بازیگر نقش اول قطعا از بازیگران مطرح و چهره سینمای کشور در این فیلم سینمایی استفاده خواهیم کرد.

غلامرضا آزادی فیلمبرداری «حریر» را بر عهده دارد. فریال بهزاد پیشتر فیلم‌های سینمایی «پرستوهای عاشق»، «شور زندگی»، «روزی که خواستگار آمد» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>