سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

تلاش برای اکران «سیزده» پیش از آغاز جام جهانی/ «سیزده» در پیچ و خم اکران

sizdah

پخش‌کننده فیلم «سیزده» از ادامه رایزنی‌ها برای اکران این فیلم پیش از شروع جام جهانی فوتبال خبر داد.

پخش‌کننده فیلم «سیزده» از ادامه رایزنی‌ها برای اکران این فیلم پیش از شروع جام جهانی فوتبال خبر داد.

سعید خانی مدیر شرکت پخش نسیم صبا به سوره سینما گفت: امسال شرایط خاصی بر کل سینما حاکم است. به زودی مسابقات جام جهانی شروع می‌شود و پس از آن ماه مبارک رمضان فرا می‌رسد. اکران عید فطراکران خاصی است که می‌تواند امیدبخش باشد، اما نه برای هر فیلمی. در این نوبت اکران فیلم‌های پرمخاطبی روی پرده می‌روند و قرار دادن فیلم هایی که شهرت و اعتبار یکسان ندارند، ریسکی بزرگ به حساب می‌آید و عقلانی نیست. پس از آن هم بازگشایی مدارس اتفاق می‌افتد که همیشه با نوعی رکود همراه بوده است. ماه های محرم و صفر و جشنواره فیلم فجر هم که چند سال است پشت سر هم قرار می‌گیرند. با این حساب چاره‌ای باقی نمی ماند جز اینکه تلاش کنیم «سیزده» هر چه زودتر روی پرده بیاید.

فیلم «سیزده» به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی هومن سیدی در جشنواره سی و دوم فجر به نمایش در آمد. این فیلم داستان نوجوانی را روایت می‌کند که برای فرار از مشکلات خانه خودش را به جمعی از جوانان محل زندگی شان نزدیک می کند و همین موضوع زمینه ساز مشکلاتی می‌شود. در این فیلم سینمایی امیر جعفری، ریما رامین فر، آزاده صمدی، نوید محمدزاده و … بازی دارند. «سیزده» دومین تجربه کارگردانی هومن سیدی پس از فیلم  «آفریقا» است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>