سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۲:۳۱ ب.ظ چاپ مطلب

نگاهی به متافیزیک در «قدرت برتر»/ دو فیلمنامه در انتظار بودجه

mehrdad-khoshbakht

مهرداد خوشبخت در فیلمنامه «قدرت برتر» به مسائل متافیزیک پرداخته است.

مهرداد خوشبخت در فیلمنامه «قدرت برتر» به مسائل متافیزیک پرداخته است.

خوشبخت به سوره سینما گفت: این روزها در حال مذاکره با سرمایه گذاران هستم تا اگر شرایط فراهم شد، یکی از دو فیلمنامه ای را که در دست دارم بسازم. یکی از آنها مربوط به سینمای کودک است که قبلا هم تجربه اش کرده‌ام و دیگری در حوزه ژانر وحشت است. این فیلمنامه با عنوان «قدرت برتر» توسط خودم به نگارش در آمده، البته نسبت به ساخت هر دو فیلمنامه مشتاق هستم و اولویت خاصی برایم وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا به سراغ چنین ژانری رفته افزود: در سینمای ایران هیچ وقت به طور جدی به ژانر وحشت پرداخته نشده و همین موضوع باعث شده من چنین فیلمنامه ای را بنویسم. «قدرت برتر» به موضوع نیروهای متافیزیکی می‌پردازد و در این قصه به موسساتی توجه کرده ام که چنین کلاس هایی را برگزار می‌کنند. این فیلم یک پروداکشن سنگین دارد.

خوشبخت درباره زمان مناسب تولید این فیلم اضافه کرد: ما یک پیش تولید مفصل در پیش خواهیم داشت و فیلمبرداری حتما باید در پاییز و زمستان انجام شود.  پیش بینی می‌کنم بودجه ای نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان برای جلوه‌های ویژه مورد نیاز باشد. لباس و دکور و … نیز در سطح گسترده ای فراهم خواهد شد. منهای چند روزی که در شهرستان فیلمبرداری خواهیم داشت، عمده کار ما به شهر تهران اختصاص می‌یابد، اما همه صحنه ها نیاز به طراحی ویژه و سنگین دارند.

مهرداد خوشبخت فیلم‌های سینمایی «جای او دیگر خالی نیست»، «صدای پای من» و «عقاب صحرا» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>