سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۸:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب

مدیری به گردن من حق دارد/ جوان‌ها نوبت به ما نمی‌دهند

pirdoost

سعید پیردوست با مجموعه تلویزیونی «جاده چالوس» به کارگردانی احمد معظمی به تلویزیون می‌آید.

سعید پیردوست با مجموعه تلویزیونی «جاده چالوس» به کارگردانی احمد معظمی به تلویزیون می‌آید.

این بازیگر در رابطه با جدیدترین فعالیت خود و علت کم کاری‌اش به سوره سینما گفت: قرار است در سریال تلویزیونی «جاده چالوس» حضور داشته باشم این سریال ۱۰ روز پیش جلوی دوربین رفته  اما هنوز نوبت بازی من نرسیده است. اینکه کم کار شده ام به تعداد تولیدات سینما و تلویزیون بستگی دارد. گاهی تولیدات فراوان است و شرایطی پیش می آید که در چند پروژه حضور همزمان دارم گاهی هم تعداد کارها پایین می آید البته این روزها بازیگران جوان ازیاد هستند و نوبت به ما نمی‌رسد.

این بازیگر که سال های پیش یکی از بازیگران ثابت کارهای مهران مدیری بود در رابطه با قطع این همکاری گفت: هیچ توقعی نیست که بگویم چرا دیگر در گروه ایشان حضور ندارم. گاهی نقشی در فیلمنامه هست که به بازیگر می‌خورد و پیشنهاد می‌شود گاهی هم اینگونه نیست. از اینکه دیگر در مجموعه‌های مدیری حضور ندارم گله‌مند نیستم. او به گردن من حق دارد و من خودم را مدیون این کارگردان می‌دانم.

پیردوست که به تازگی با نقشی کوتاه در سریال «قهر و آشتی» به تلویزیون آمده افزود: زمانی می‌گویند فلان بازیگر روی بورس است و همه جا خبر ساز است اما زمانی می‌رسد که هنرمندان کارشان به بیمارستان می‌کشد و در بدترین شرایط زندگی به سر می‌برد اما کسی سراغی از آنها نمی‌گیرد. در کشورهای دیگر پیشکسوتان و بازیگران قدیمی ارج و قرب دارند. این دیدگاه در بین ما جایی ندارد و بازیگری که دیگر کار نمی‌کند زود فراموش می‌شود.

سعید پیردوست بازی در مجموعه‌های «غیرمحرمانه»، «شبهای برره»، «پاورچین» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>