سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۸:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب

«تصویرم در آینه نیست» اوایل خردادماه کلید می‌خورد/ یک قصه خانوادگی

khaki

فیلم سینمایی «تصویرم در آینه نیست» به کارگردانی محمدرضا خاکی به زودی کلید می‌خورد.

فیلم سینمایی «تصویرم در آینه نیست» به کارگردانی محمدرضا خاکی به زودی کلید می‌خورد.

داریوش بابائیان تهیه‌کننده سینما درباره جدیدترین فعالیت خود به سوره سینما گفت: اوایل خردادماه پیش‌تولید «تصویرم در آینه نیست» را در تهران آغاز خواهیم کرد. این فیلم سینمایی ۹ بازیگر دارد و به خاطر شرایط داستانی بخشی از آن در شمال و احتمالا شهر رامسر و دو روز هم در اصفهان فیلمبرداری دارد. «تصویرم در آینه نیست» یک قصه اجتماعی در رابطه با دغدغه‌های یک خانواده است که طی داستانی با خانواده ای دیگر روبرو شده و به اشتباهشان پی می‌برند. من با نویسنده و کارگردان این پروژه پیش از این هم همکاری داشتم که در نتیجه آن و نشست‌هایی که داشتیم به نقطه واحدی در کار رسیدیم.

باباییان در رابطه با فعالیت‌های خود گفت: من سینما را با فیلم‌های کودک و نوجوان آغاز کردم و همچنان به این ژانر وفادارم، اما سینمای کمدی به خاطر جذب بالای مخاطب هزینه خود را در می‌آورد و این سودمند است. در کنار این دو فضا سینمای اجتماعی برای من از اهمیت ویژه برخوردار است. از زمانی که فیلم سینمایی «شور عشق» را تهیه کردم به این اهمیت پی بردم و تا امروز هم در هریک از این ژانر ها هر فرصتی فراهم باشد فیلم خواهم ساخت. برای سال جاری یک فیلمنامه طنز دارم که بعد از این کار سراغ آن خواهم رفت همچنین در ژانر سینمای کودک هم در نظر داریم با مذاکراتی که با بنیاد سینمایی فارابی خواهیم داشت یک فیلم سینمایی دیگر تولید کنیم.

فیلم سینمایی «تصویرم در آینه نیست» نوشته مهرنوش عبدی به تهیه کنندگی داریوش باباییان و به کارگردانی محمدرضا خاکی به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده و سایر عوامل هنوز مشخص نشده‌اند.