سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۹:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب
حجت الاسلام خاموشی:

ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر زورگویی‌های غرب آنها را عصبانی کرده است

khamooshi

ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر زورگویی‌های غرب آنها را عصبانی کرده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی انسانیت را اساس کار خود قرار داده است، اذعان داشت: انقلاب اسلامی در مقابل زورگویی های غرب به طور جدی ایستاده است و همین امر باعث عصبانیت غربی ها شده است.

سوره سینما: حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی شامگاه یکشنبه در جمع نخبگان قرآنی ابراز داشت: مسلمین با ساخت مسجد و مکان های مذهبی هر جا که باشند شناخته می شوند و در واقع مناره ها فریاد می زنند که در این کشور مسلمانان حضور دارند. در واقع مسلمین در همه جا حتی بلاد کفر نیز حضور دارند و روز به روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود.

وی در ارتباط با اهمیت نماز بیان داشت: نماز و انفاق دو بال اصلی برای رسیدن به بهشت است و باعث اصلاح فرد می شود و مردم چه شیعه و چه سنی باید به نماز اهمیت دهند و همچنین برای اطعام فقرا تلاش کنند. در واقع مسلمان با نماز شناخته می شود چرا که تفاوت یک مسلمان با ادیان دیگر در همین نماز خواندن است.

وی ادامه داد: کسانی که اهل دنیا طلبی باشند ،همیشه به شادی می پردازند و اهل نماز نیز نیستند در واقع تفکرات غربی ها را دنبال می کنند چرا که باید در کنار زندگی در دنیا به زندگی در آخرت نیز اندیشید.این تفکر به وسیله غرب ترویج می شود که با تعبیر ها و تفکرات دین اسلام و انقلاب اسلامی در تعارض است.غرب به دنبال این است که انسان را شهوت ران، منفعت محور، ماده محور نگه دارد و تلاش دارد تا انسان همیشه در احساسات و غرایضش غوطه ور باشد .

حجت الاسلام خاموشی با عنوان اینکه امروزه بردگی مدرن در جهان به وجود آمده است، تاکید کرد: کسانی که در اتاق های شیشه ای دستور می دهند و یا کسانی که مردم بیگناه و مسلمین را می کشند نوعی برده تفکرات برخی از بزرگان غربی محسوب می شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>