سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب

تلاش برای اکران «ساکن طبقه وسط» در عید فطر/ استقبال از «پنج ستاره»

IMG13205196

امیر سمواتی از رایزنی برای اکران اولین فیلم شهاب حسینی «ساکن طبقه وسط» در عید فطر خبر داد.

امیر سمواتی از رایزنی برای اکران اولین فیلم شهاب حسینی «ساکن طبقه وسط» در عید فطر خبر داد.

سمواتی تهیه‌کننده این فیلم به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» ساخته شهاب حسینی این روزها آخرین مراحل میکس را می‌گذراند و در تلاشیم عید فطر امسال آن را در ترکیب اکران قرار بدهیم. لزومی به نمایش فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر نمی‌بینیم و امیدواریم استقبال خوب مردم از گیشه عمومی این فیلم باعث خوشحالی ما شود.

وی درباره اکران فیلم سینمایی «پنج ستاره» که تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد، توضیح داد: زمان زیادی از شروع اکران این فیلم نمی‌گذرد، اما در همین چند روز فروش قابل قبولی حاصل شده است. طبق آخرین آمار من تا شب شنبه فیلم در تهران ۵۰ میلیون تومان فروخته است. ما ۲۳ سالن در تهران داریم و تعداد سینماهای شهرستان به ۷ عدد رسیده است.

تهیه‌کننده «دربند» در پاسخ به این سوال که از نظر وی پتانسیل های جذب مخاطب در فیلم افشارزاده چیست، گفت: «پنج ستاره» چند ویژگی دارد که با هم موجب فروش آن می‌شود. هم قصه خوب، هم وجود دقایق مفرح در فیلم و هم در هم آمیختن لحظات غم و شادی . حضور ستاره ای مانند شهاب حسینی هم در کنار دیگر عناصر جذب مخاطب موثر است.

فیلم «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده داستان دختری را روایت می کند که دانشجو می شود و برای تأمین هزینه های تحصیل خود با ماجراهایی رو به رو می شود. شهاب حسینی، بهنوش بختیاری، همایون ارشادی، امید روحانی، شیرین بینا و … از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم «ساکن طبقه وسط» اولین فیلم شهاب حسینی در مقام کارگردان است و داستان یک مرد را روایت می‌کند که با ورود به یک ساختمان اتفاقات جدیدی برای او رخ می دهد. فرهاد اصلانی، حسین یاری، حسین محجوب، هنگامه قاضیانی، بهناز جعفری و … در آن بازی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>