سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۲:۴۳ ب.ظ چاپ مطلب

«حق سکوت» ماه رمضان فرصت دیده شدن دارد/ فیلم نائیجی برای اکران کوتاه شد

haghe sokoot (1)

کارگردان فیلم سینمایی «حق سکوت» از کوتاه شدن نسخه نهایی این فیلم برای اکران عمومی خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی «حق سکوت» از کوتاه شدن نسخه نهایی این فیلم برای اکران عمومی خبر داد.

محمدهادی نائیجی در رابطه با شرایط اکران عمومی فیلم خود به سوره سینما گفت: بعد از نمایش فیلم در جشنواره سی و دوم فجر تصمیم گرفتیم دقایق پایانی فیلم حذف شود و با توافقاتی که انجام دادیم ۴ دقیقه از سکانس پایانی فیلم کوتاه شد. خبر دقیقی از زمان اکران ندارم و فکر می‌کنم تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده اما فکر می‌کنم اگر این فیلم ماه مبارک رمضان اکران شود از شرایط خوبی برخوردار خواهد شد، با توجه به اینکه از نظر محتوایی مناسبت نزدیک با این ماه دارد، ضمن اینکه در طرح سینمایی اکران از افطار تا سحر هم می تواند مخاطبان را به سینما بیاورد.

این نویسنده و کارگردان ادامه داد: البته احتمال اکران در جدول نمایش بعد از فطر هم وجود دارد به هر حال چون «حق سکوت» فیلم محصول حوزه هنری است و با توجه به فرصت های نمایشی و سالن هایی که حوزه هنری دارد می‌توان به نمایش و جذب مخاطب امیدوار بود. در رابطه با تبلیغات هم منتظریم زمان نمایش مشخص شود تا پیشنهادمان را ارائه دهیم.

«حق سکوت» محصول سازمان توسعه سینمایی سوره داستان یک روحانی جوان است که گرفتار مشکل مالی می‌شود. سیدرضا میرکریمی تهیه کننده «حق سکوت» است. مرتضی هدایی مدیرفیلمبرداری، سعید بجنوردی صدابردار، محمود دهقانی طراح چهره‌پردازی، مهدی موسوی طراح صحنه و لباس این فیلم هستند. شیرین اسماعیلی و باقر سروش دیگر بازیگران این فیلم هستند. فیلمنامه را نائیجی نوشته و محمدرضا منصوری مدیرتولید این پروژه است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>