سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۲:۲۴ ب.ظ چاپ مطلب

جمشیدی در نمایشنامه‌خوانی خیریه/ «سیزده» مهمان ارسباران

sizdah-namayesh

نمایشنامه‌خوانی «سیزده» با حمایت از بنیاد خیریه دستهای مهربان دوم خردادماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

نمایشنامه‌خوانی «سیزده» با حمایت از بنیاد خیریه دستهای مهربان دوم خردادماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

سوره سینما- سارا جوادزاده کارگردان این نمایشنامه با اشاره به نگاه انسانی اثر می گوید : «سیزده» به بیان روابط انسانی می پردازد، روابطی که ما را با بعد های احساسی در ساختار های متفاوت زندگی مواجه می کند. در این اجرا سعی داریم تا با خواندن دراماتیک و تاثیر گذار یک نمایشنامه و استفاده از مهارت های صدا و فن بیان و بهره مندی از طراحی صحنه ، نور ،موسیقی ، فضا، زمان و شخصیت ها به گونه ای مناسب تماشاگران با این اثر ارتباط برقرار کنند.

فرزین صابونی،امیر حسین صدیق، حسن مصطفوی، سارا جوادزاده، شاهین سلیمی و پژمان جمشیدی در این نمایشنامه خوانی حضور دارند. این نمایش روز جمعه دوم خرداد ماه ساعت ۱۸ در فر هنگسرای ارسباران برگزار می شود. خرید بلیت نیز به صورت حضوری از ساعت ۱۷ در فرهنگسرا صورت می پذیرد.

عواید حاصله از فروش بلیت این نمایش در جهت حمایت از کودکان ایتام و زنان سر پرست خانوار به بنیاد خیریه دستهای مهربان اهدا می شود. نویسنده:سیاوش پاکراه، کیوان خانبگی، کارگردان: سارا جوادزاده، انتخاب موسیقی: علی جعفری پویان، مدیراجرایی: مجید فراهانی، عکاس و طراح پوستر: اشکان مهران، دستیار کارگردان : امیر جابری، روابط عمومی: منصوره بسمل.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>