سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۸:۲۱ ق.ظ چاپ مطلب

توقف تولید پروژه «تخم مرغ رنگی»/ آغاز تولید «تصویرم در آینه نیست» در تیرماه

dariush-babaian

داریوش باباییان که قرار بود درحوزه کودک و نوجوان تهیه فیلم سینمایی «تخم مرغ رنگی» به عهده بگیرد از لغو تولید این پروژه خبر داد.

داریوش باباییان که قرار بود درحوزه کودک و نوجوان تهیه فیلم سینمایی «تخم مرغ رنگی» به عهده بگیرد از لغو تولید این پروژه خبر داد.

باباییان دراین باره به سوره سینما گفت: مدتی پیش قرار بود برای تهیه فیلم سینمایی «تخم مرغ رنگی» به بنیاد سینمایی فارابی بروم که قبل از زمان جلسه کارگردان با من تماس گرفت و گفت یکی از مسئولان بخش فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی گفته می‌خواهم این فیلم را بسازم.

وی افزود: نویسنده و کارگردان این فیلم رضا بهمنی از کارگردانان فیلم اولی است و زمانی که برای جریان کار به بخش فرهنگی فارابی رفت متوجه شد فردی به نام رنجبر از مسئولان همان جا به وی پیشنهاد داده که فیلمش را بسازد. به هر حال جای تعجب ندارد چون در چنین شرایطی دولتی‌ها دستشان بازتر است و بودجه‌هایی که برای کار کودک اختصاص داده می‌شود را آنها راحت تر استفاده می‌کنند.

این تهیه کننده که به تازگی مجوز ساخت فیلم سینمایی «تصویرم در آینه نیست» را دریافت کرده در رابطه با زمان آغاز کار این پروژه گفت: تقریبا بازدید از لوکیشن‌ها انجام شده، فعلا در مرحله پیش‌تولید هستیم و با مشخص شدن دو نفر از بازیگران فیلم اوایل تیرماه وارد مرحله تولید می شویم.

داریوش بابائیان فیلم‌های سینمایی «خواستگار محترم»، «بوی گندم»، «افراطی‌ها» و … را تهیه کرده است.