سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ خرداد ۱۳۹۳ در ۸:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب

محصولی دیگر از حوزه هنری در «سینما روایت»/ «ابرها در راهند» دیده می‌شود

mohamadali-farsi

تصاویر زندگی شیعیان در آلمان و فعالیت سلفی‌های تندرو در قالب فیلم مستند«ابرها در راهند» در برنامه این هفته سینما روایت اکران خواهد شد.

تصاویر زندگی شیعیان در آلمان و فعالیت سلفی‌های تندرو در قالب فیلم مستند«ابرها در راهند» در برنامه این هفته سینما روایت اکران خواهد شد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سینما روایت،«ابرها در راهند» ساخته مستند ساز مشهور محمدعلی فارسی است که به لحاظ جذابیت‌های سینمایی می‌تواند برای مخاطب عام نیز از بسیاری از آثار داستانی جذاب‌تر و تاثیرگذارتر باشد. فیلمی که آن را باید جزو مستندهای برتر سال‌های اخیر سینمای ایران دانست. «ابرها در راهند» از حیث ارائه تصاویر ناب و بکر از تجمعات مسلمانان سلفی در اروپا و جذب اروپائیان به اسلام بی‌نظیر است. تصاویر جذابی که به حتم می‌تواند حتی کسانی که کنجکاوی خاصی برای پیگیری این موضوعات را ندارند هم جذب کند و پای خود بنشاند.

«ابرها در راهند» در قالب برنامه سینما روایت، روز یکشنبه ۱۱خرداد ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی اسوه با حضور محمد علی فارسی کارگردان مستند اکران خواهد شد و بعد از نمایش فیلم نیز جلسه نقد و بررسی برگزار می شود. نکته جالب این که مجموعه برنامه‌های سینما روایت با محصولات حوزه هنری شروع شده و هفته پیش دو بخش از مستند «نام‌ها» ساخته رضا میرکریمی که در سازمان سینمایی سوره تولید شده در این برنامه پخش شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>