سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۳۹۳ در ۱۲:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب

«آسمان آبی مادرم» ۱۰ روز دیگر کلید می‌خورد/ فیلم تازه قوی‌تن در راه تولید

ghavi-tan

فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» وارد مرحله پیش‌تولید شده و ۱۰ روز دیگر فیلمبرداری آن آغاز می‌شود.

فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» وارد مرحله پیش‌تولید شده و ۱۰ روز دیگر فیلمبرداری آن آغاز می‌شود.

علی قوی‌تن که به تازگی پروانه ساخت فیلم جدیدش را گرفته به سوره سینما گفت: در حال حاضر به دنبال لوکیشن مناسب برای فیلم هستیم. با توجه به موضوع داستان در شهرستان فیلمبرداری خواهیم داشت اما هنوز در مورد مکان خاصی به توافق نرسیدیم. نوع قصه درون شهری نیست فضای داستان باید با معیارهای داستان همخوانی داشته باشد از این جهت انتخاب فضا حساسیت بیشتری می‌طلبد.

وی افزود: ضمن اینکه علاوه بر پیگیری لوکیشن درگیر تست گریم و انتخاب بازیگر هستیم. «آسمان آبی مادرم» ۸ بازیگر اصلی دارد که تقریبا ۳ نفر نقش های کلیدی را به عهده دارند. همچنین قرار است در کنار بازیگران حرفه ای عده‌ای چهره جدید در این فیلم به سینما معرفی شوند که تا هفته دیگر رسما نامشان اعلام خواهد شد.

قوی‌تن گفت: قصه این فیلم در ژانر کودک روایت می‌شود و محوریت بحث روی ارتباط کودک و خانواده شکل می گیرد. بر این اساس بازیگران کودک و خردسال نیز در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد که به غیر از نقش اول ۱۰ کودک دیگر در فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» حضور دارند.

«بازگشت»، «آفتاب، مهتاب، زمین »، «پرواز بادبادکها»، «سنجاقک های برکه سبز»، «نسکافه داغ داغ»، «سرود تولد» تجربه های فیلمسازی علی قوی تن در دهه اخیر است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>