سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ خرداد ۱۳۹۳ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

ادامه تصویربرداری «فاخته» در کاشانک/ عبدلی و کارگردانی یک نمایش کمدی

Fakhteh

شهرام عبدلی از ادامه تصویربرداری سریال مناسبتی «فاخته» در کاشانک و تصمیم خود برای کارگردانی یک نماش کمدی خبر داد.

شهرام عبدلی از ادامه تصویربرداری سریال مناسبتی «فاخته» در کاشانک و تصمیم خود برای کارگردانی یک نماش کمدی خبر داد.

عبدلی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما درباره فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری به سوره سینما گفت: مشغول ایفای نقش در سریال ۳۳ قسمتی «فاخته» به تهیه کنندگی داود قچاق و کارگردانی محمود معظمی هستم که برای ماه مبارک رمضان آماده می شود. روایت «فاخته» در بستر زندگی یک خانواده اتفاق می‌افتد و من نقش یکی از پسران این خانواده را بر عهده دارم. داستان حول محور اتفاقات و مشکلاتی است که برای یک دختر بچه اتفاق می‌افتد و افراد خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد.

این بازیگر  با اشاره به اینکه هرقسمت از «فاخته» ۳۰ دقیقه است ادامه داد: تصویربرداری همچنان در لوکیشنی در شمال تهران و حوالی کاشانک ادامه دارد و تا امروز با کار مداوم گروه بیش از ۵۰ درصد تصویربرداری اتفاق افتاده و برای پخش از شبکه دو مراحل فنی را طی می‌کند. در این سریال در کنار ثریا قاسمی،عبدالرضا اکبری، کمند امیرسلیمانی، رحیم نوروزی، جلیل فرجاد، نگین معتضدی و متین ستوده به ایفای نقش می‌پردازم.

عبدلی که سال گذشته نمایشنامه «ازدواج‌های مرده» نوشته آزیا سرنچ تودوروویچ را کارگردانی کرد درباره ادامه فعالیت خود در عرصه تئاتر گفت: با مطالعه یک نمایشنامه کمدی قصد دارم در ماههای آینده نمایشی را کارگردانی کرده و روی صحنه ببرم که در صورت قطعی شدن این اتفاق جزئیات بیشتری را درباره آن عنوان خواهم کرد.

شهرام عبدلی بازی در مجموعه‌های «خط قرمز»، «پروانه»، «معمای شاه»، «فاصله‌ها» و … را در کارنامه دارد.