سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۳۹۳ در ۹:۵۳ ق.ظ چاپ مطلب

احتمال اکران «ردکارپت» و «آذر، شهدخت» در عید فطر/ ادامه رقابت برای اکران بهترین فصل سال

azar-carpet

بهروز افخمی و رضا عطاران دو فیلمسازی هستند که احتمال اکران فیلمشان در عید فطر بیش از بقیه است.

بهروز افخمی و رضا عطاران دو فیلمسازی هستند که احتمال اکران فیلمشان در عید فطر بیش از بقیه است.

سوره سینما- پس از قطعی شدن نمایش فیلم‌های «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سعیلی در گروه آفریقا، «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی در گروه سینمایی استقلال و «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در گروه آزادی، دو فیلم دیگر از شانس بالاتری برای این نوبت برخوردارند: «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران و «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» ساخته بهروز افخمی. احتمال این که این دو فیلم در اکران عید فطر با سه فیلمی که حضورشان قطعی شده رقابت کنند، بیشتر شده است.

طبق شنیده‌ها فیلم سینمایی «ردکارپت» در گروه سینمایی قدس و «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» در گروه سینمایی فرهنگ از عید فطر نمایش خود را آغاز می‌کنند. «ردکارپت» با بازی رضا عطاران درباره یک هنرور است که با رویای بازی در یک فیلم بین‌المللی به کن سفر می‌کند. «آذر، شهدخت و…» با بازی مهدی فخیم‌زاده، مرجان شیرمحمدی، گوهر خیراندیش، نعمیه نظام دوست، رامبد جوان و … داستان هنرپیشه سالخورده‌ای است که به دلیل اختلاف با همسرش دچار مشکلاتی می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>