سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ خرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۸ ق.ظ چاپ مطلب

«تصویرم در آینه نیست» تولید نمی‌شود/ سه فیلم در انتظار اکران عمومی

mordan-be-vaghte-shahrivar

فیلم سینمایی «تصویرم در آینه نیست» به کارگردانی محمدرضا خاکی فعلا تولید نمی‌شود.

فیلم سینمایی «تصویرم در آینه نیست» به کارگردانی محمدرضا خاکی فعلا تولید نمی‌شود.

باباییان که مدتی پیش مجوز ساخت فیلم سینمایی ««تصویرم در آینه نیست» به کارگردانی محمدرضا خاکی را دریافت کرده به سوره سینما گفت: قرار بود این پروژه تیرماه کلید بخورد اما بر سر برخی مسایل با کارگردان به توافق نرسیدیم به همین خاطر این فیلمنامه جلوی دوربین نخواهد رفت.

مدیر دفتر شکوفا فیلم در رابطه با تولیداتی که برای اکران به این دفتر واگذار شده گفت: سه فیلم سینمایی «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی، «مردن به وقت شهریور» کاری از هاتف علیمردانی و «دنیای پر امید» به کارگردانی منوچهر هادی را در دست داریم که همچنان در نوبت اکران به سر می برند.

وی افزود: متاسفانه رانت اکران کار را برای اکثر دفاتر پخش فیلم سخت کرده است. فیلم ها بدون برنامه و توجه پشت سر هم اکران می‌شوند. تنها سه چهار دفتر پخش هستند که به طور زنجیره ای فیلمهایشان مرتب روی پرده می‌رود با این شرایط معلوم نیست فیلم‌های در دست ما چه زمانی اکران شوند.

داریوش باباییان تهیه کننده سینما فیلم‌های «دختران انتظار»، «شور عشق»، «هزاران زن مثل من» و «چپ دست» را تهیه کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>