سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ خرداد ۱۳۹۳ در ۹:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

«سادات خانم» مجوز ساخت گرفت/ خدمات ویژه برای زنان سینماگر

m.ebrahimvand

فیلم ۹۰ دقیقه‌ای «سادات خانم» به تهیه‌کنندگی مریم ابراهیم‌وند ساخته می‌شود.

فیلم ۹۰ دقیقه‌ای «سادات خانم» به تهیه‌کنندگی مریم ابراهیم‌وند ساخته می‌شود.

این تهیه کننده در رابطه با تازه ترین فعالیت خود به سوره سینما گفت: این فیلم ۹۰ دقیقه ای برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود. اگرچه به تهیه کنندگی من و یک کارگردان مرد پروانه ساخت دریافت کردیم، اما برای اینکه همه عوامل زن باشند قصد داریم از یک کارگردان خانم دعوت به کار کنیم. حتی بخش هایی از فیلم که کاراکتر مرد لازم دارد تنها از صدا استفاده می‌شود. این فیلمنامه قصه خانم سیدی است که در شهر کوچکی زندگی می کند و درگیر مسایل مختلف می شود.

مدیر عامل آبیژرسانه در رابطه با فعالیت های این شرکت گفت: آبیژ رسانه بیش از سه سال است که در زمینه حمایت از فیلمسازان سینما،تلویزیون و شبکه نمایش خانگی فعالیت دارد. اما به تازگی بخش جدیدی به عملکردهایمان اضافه کردیم تا زنان سینمای ایران بتوانند با سهولت بیشتری در سینما به فعالیت بپردازند. این شرکت از فیلم هایی حمایت می کند که همه عوامل آن زن باشند.

وی افزود: برای اولین بار می خواهیم بطور جدی حامی زنان سینمای ایران باشیم. برای عملی شدن این جریان از فیلم خودمان شروع خواهیم کرد. در «سادات خانم» همه عوامل پشت دوربین و حتی بازیگرانش زن هستند. ما در بخش‌هایی مثل تصویربرداری به ندرت می توانیم زنان توانمند پیدا کنیم اما در فیلم خودمان سعی کردیم این ادعا را عملی کنیم. در واقع زنان در چنین عرصه هایی تا به امروز چندان فرصت حضور نداشتند، به همین خاطر شرکت ما تصمیم دارد شرایط آموزش را هم برای علاقمندان زن فراهم کند تا در هر بخشی از فیلمسازی مثل حمل و نقل و تدارکات هم زنان فرصت کار داشته باشند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>