سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ خرداد ۱۳۹۳ در ۹:۰۳ ق.ظ چاپ مطلب

برای ماه رمضان برنامه ویژه داریم/ مخاطبمان را از دست نمی‌دهیم

cinema-sepideh-250x150

مدیر سینما سپیده از شرایط قابل قبول گیشه این سالن خبر داد و گفت: خوشبختانه مثل سینماهای دیگر افت فروش نداشتیم.

مدیر سینما سپیده از شرایط قابل قبول گیشه این سالن خبر داد و گفت: خوشبختانه مثل سینماهای دیگر افت فروش نداشتیم.

حسین کشاری به سوره سینما گفت: اکران فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در سالن اصلی تقریبا روزی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر را به سینما می آورد در حالی که تا جایی که من از سینماهای دیگر خبر دارم مخاطب برخی سینماها تنها ۱۰۰ نفر است. در سالن شماره دو هم نمایش «۵۰ قدم آخر» روزی ۵۰ تا ۶۰ نفر مخاطب دارد که امیدوار کننده است.

وی افزود: اگرچه بهای منصفانه بلیت یکی از دلایل جذب مردم به این سینماست اما نظافت، برخورد خوب پرسنل با مردم، کیفیت و تجهیزات از دیگر نکات قابل توجهی است که فروش بیشتر این سینما را رقم می زند. افراد زیادی هستند که مدل ماشینشان گواهی می‌دهد برای مبلغ کم به این سینما نمی آیند و احترام پرسنل به مردم باعث می شود این سالن مشتری های ثابت خود را از دست ندهد.

مدیر سینما سپیده ادامه داد: مدتی پیش همایش سه روزه ای در حوزه هنری برپا شد و مدیران سینمایی شهرستان‌ها هم حضور داشتند. در این همایش بر این مساله اصرار داشتیم تنها قیمت بلیت نیست که باعث رونق سینما می شود بلکه عوامل مختلفی دست به دست هم می دهند تا یک سینما محبوب مردم باشد. در این همایش سهیل بگلری و محمود کاظمی با ارائه نکات شایسته از تجربیات خود نقش مهمی در این همایش داشتند.

کشاری گفت: با توجه به شرایط منطقه ای که سینما سپیده دارد در ماه رمضان نسبت به سالن های دیگر کمتر دچار افت فروش خواهیم شد. برگزاری کلاس ها و دانشگاه ها بسیاری از جوانان را برای زمان استراحت به سینما می‌آورد، همچنین در روزهای گرم ماه رمضان و روزه داری افراد بسیاری از تجهیزات سینما بهره‌مند خواهند شد. همینطور این شب ها که مردم حواسشان به مسابقات جام جهانی است ما در وضعیت قابل قبولی هستیم، چون مشتری‌هایمان را در روز از دست نداده‌ایم.

مدیر سینما سپیده افزود: هنوز نتیجه مذاکرات برای اجرای طرح اکران ماه رمضان قطعی نشده، اما اگر این مهم عملی شود برنامه های مختلفی برای این ایام در نظر داریم تا به تنوع نمایش کمک کنیم. یکی از برنامه های ما اکران فیلم های قدیمی و خاطره‌انگیز برای مردم است. اگر چه با اجرای این طرح کار کمی سخت می‌شود اما تمایل ما به ارائه برنامه های با کیفیت و متنوع برای علاقمندان به سینماست.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>