سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ خرداد ۱۳۹۳ در ۹:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب

«سوت دل» به میز تدوین رسید/ «فراموش شدگان» در انتظار سرمایه‌گذار

soot-e-del

فیلمبرداری فیلم «سوت دل» به کارگردانی نادر طریقت به پایان رسیده و هم اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری است.

فیلمبرداری فیلم «سوت دل» به کارگردانی نادر طریقت به پایان رسیده و هم اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری است.

نادر طریقت کارگردان فیلم «سوت دل» با اشاره به اینکه فیلمبرداری در روزهای گذشته به پایان رسیده به سوره سینما گفت: هم اکنون مشغول تدوین اثر هستیم که این کار را روزبه روحی پور به عهده دارد و فکر می‌کنم اگر با برنامه ریزی پیش برویم تا اواخر ماه مبارک رمضان مراحل فنی بصورت کامل اجرا شده و فیلم آماده نمایش خواهد شد.

وی درباره تبدیل اثر به نسخه ۳۵ میلیمتری ادامه داد: این تصمیم را پس از پایان تدوین و مراحل فنی و براساس نتیجه حاصل شده از کار خواهیم گرفت و در حال حاضر هم تمرکز ما روی تدوین اثر است.

طریقت درباره فیلمنامه «فراموش شدگان» که آنهم توسط هستی طریقت نوشته شده گفت: این اثر هم برای تولید در آینده در نظر گرفته شده که مضمونی جنگی و اجتماعی دارد که در حال حاضر مذاکراتی را برای جذب سرمایه و شروع کار انجام داده ایم و به نتایجی هم رسیدیم.

«سوت دل» روایتگر زندگی یک بازیگر است (کامران تفتی) که پس از به دست آوردن یک سوت از طریق فرشته به سوپراستار سینما بدل می‌شود، اما ظرفیت پایین، تکبر و خودخواهی او باعث می‌شود این جایگاه را از دست داده و آن سوت به دست یک هنرور بیفتد و جایگاه آنها عوض شود. در این فیلم کامران تفتی، ماه چهره خلیلی، احسان کریمی، غزاله جزایری، امین طریقت، سعیدرضا نهال، محمدرضا هنرکار، امیر زالی‌زاده و فرزین حسن خان به ایفای نقش پرداخته‌اند.