سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ خرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۱ ق.ظ چاپ مطلب

سینما قدس بعد از «ردکارپت» سرگروه «شهرموشها» می‌شود/ فیلم خاطره‌انگیز دهه ۶۰ روی پرده

shahre-mooshha

فیلم سینمایی «شهر موشها» به کارگردانی مرضیه برومند به زودی اکران عمومی می‌شود.

فیلم سینمایی «شهر موشها» به کارگردانی مرضیه برومند به زودی اکران عمومی می‌شود.

خاقانی یکی از کارمندان بخش فروش شرکت فیلمیران درباره وضعیت اکران «شهر موشها» به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی روی پرده است و فروش قابل قبولی دارد. اگر نگاهی به فیلم‌های این نوبت اکران بیندازیم، شاهد خواهیم بود آثار پیشکسوتان دیگری که همزمان با ما فیلمشان را اکران کرده‌اند فروش پایین تری دارند.

وی افزود: همین که در شرایط فعلی با وجود اینکه مردم دغدغه ورزش را بیشتر از سینما دارند پای فیلم ما می‌نشینند جای خوشحالی دارد، «متروپل» فیلمی جدی و تلخ است و این فضاها مخاطبانی خاص دارند. ما انتظاری بیش از این نداریم. در این راستا ما فیلم «ردکارپت» را هم زودتر اکران خواهیم کرد تا در شرایط سخت اقتصادی کمکی به وضع سینماها باشد. امیدواریم با فراهم شدن شرایط بتوانیم «شهر موشها» را به زودی اکران کنیم تا سینما را به شرایطی بهتر سوق دهیم.

منیژه حکمت یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم در رابطه با زمان اکران «شهر موشها» به سوره سینما گفت: این فیلم در مراحل پایانی فنی به سر می برد و اکرانش برای عید فطر قطعی است. به این صورت که «رد کارپت» از این هفته روی پرده می‌رود و احتمالا تا یک هفته بعد نوبت فطر هم روی پرده باقی بماند. سپس از سرگروهی خارج شده و «شهر موشها» جایگزین آن خواهد شد.

حکمت افزود: نگارش فیلمنامه «بربادرفته» نوشته مهدی ژوله هم رو به پایان است، ما به زودی برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام خواهیم کرد. فیلم سینمایی «توده» که به «شکاف» تغییر نام یافت با کارگردانی کیارش اسدی‌زاده هم از هفته دیگر وارد پیش تولید می‌شود.

«شهر موشها ۲» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی علی سرتیپی و منیژه حکمت ادامه‌ای بر «شهر موشها» یکی از پرفروش ترین فیلم های دهه ۶۰ است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>