سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ تیر ۱۳۹۳ در ۱۰:۵۰ ق.ظ چاپ مطلب

مهکام و کارگردانی یک فیلم تازه/ ادامه فیلمبرداری «چهارشنبه ۱۹ آبان»

hosein-mahkam

حسین مهکام دومین فیلم سینمایی‌اش را بر اساس فیلمنامه‌ای از خود کارگردانی می‌کند.

حسین مهکام دومین فیلم سینمایی‌اش را بر اساس فیلمنامه‌ای از خود کارگردانی می‌کند.

مهکام در رابطه با تازه ترین فعالیت‌های سینمایی خود به سوره سینما گفت: در حال نوشتن یک فیلمنامه هستم که تا جشنواره فیلم فجر آن را تمام می‌کنم و بعد از آن برای دریافت پروانه ساخت اقدام خواهم کرد. در حال حاضر برای عنوان فیلم نامی قطعی در نظر ندارم، اما می‌خواهم کارگردانی این فیلمنامه را خود به عهده بگیرم.

وی افزود: فیلمنامه دیگری هم نوشته‌ام که قرار است داریوش غضبانی آن را کارگردانی کند. این فیلمنامه «سگدو» نام دارد و هنوز پروانه ساخت آن صادر نشده است. همچنین فیلمنامه دیگری دارم که مشترک با وحید جلیلوند و علی زرنگار نوشته‌ایم و «چهارشنبه ۱۹ آبان» نام دارد. فیلمبرداری این اثر به نیمه رسیده و وحید جلیلوند به عنوان اولین تجربه کارگردانی آن را به عهده دارد.

حسین مهکام فیلمنامه نویس شناخته شده سینما، با ساخت «آزادی مشروط» به جرگه کارگردان‌ها پیوسته است. رامبد جوان، هنگامه قاضیانی، شاهرخ فروتنیان، بهاران بنی احمدی، محمد کارت و … بازیگران این فیلم هستند. تدوین «آزادی مشروط» کماکان ادامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>