سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ تیر ۱۳۹۳ در ۳:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

انتشار کتابچه برگزیده بیانات مقام معظم رهبری درباره حقوق بشر

rahbar-enghelab

کتابچه برگزیده بیانات مقام معظم رهبری پیرامون حقوق بشر در آستانه اکران‌های مردمی جشنواره فیلم عمار منتشر شد.

کتابچه برگزیده بیانات مقام معظم رهبری پیرامون حقوق بشر در آستانه اکران‌های مردمی جشنواره فیلم عمار منتشر شد.

سوره سینما- دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت اکران‌های مردمی «ایران قربانی حقوق بشر» اقدام به انتشار کتابچه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری نموده است. رهبر معظم انقلاب در مناسبت‌های مختلف پیام‌های ارزشمندی پیرامون حقوق بشر و داعیان حقوق بشر داشته‌اند،  در مقدمه این کتابچه می‌خوانیم: طرح قضیه حقوق بشر از طرف سردمداران امریکا، چه حالا و چه در روزهای قبل، یک دکان و یک وسیله برای استفاده بیشتر بود. اینها به حقوق بشر اعتقاد ندارند. اینها کسانی هستند که در مقابل چشمشان، حکومت صهیونیستی در کشور فلسطین، مردم فلسطین را به بدترین وجهی زیر فشار و کشتار و اختناق و شکنجه قرار می‌دهد و آنها حتی به زبان، عمل او را محکوم نمی‌کنند.

طرح مسأله حقوق بشر، برای فریب و وسیله فشار است؛ برای این است که اگر خواستند دولتی را زیر فشار افکار عمومی قرار بدهند، با تهمت نقض حقوق بشر زیر فشار قرار بدهند و خودشان را متولی حقوق بشر در دنیا معرفی کنند؛ آن‌جایی هم که لازم می‌دانند، به‌عنوان طرفداری از حقوق بشر، حتّی قوای نظامی وارد یک کشور بکنند و حکومت آن کشور را تغییر بدهند.

لذا دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار با توجه به ضرورت موضوع کتابچه‌ای از بیانات گهر بار مقام معظم رهبری را به صورت الکترونیک منتشر کرده است. این کتابچه در ۹ فصل و ۳۲ صفحه تنظیم شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>