سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ تیر ۱۳۹۳ در ۱:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب

تهیه‌کننده «ستایش»: به شایعه‌ها توجه نکنید/ تولید سری سوم «ستایش»

setayesh2

تهیه‌کننده «ستایش» با رد شایعه‌ها و حاشیه‌ها درباره این مجموعه تاکید کرد فصل سوم «ستایش» ساخته می‌شود.

تهیه‌کننده «ستایش» با رد شایعه‌ها و حاشیه‌ها درباره این مجموعه تاکید کرد فصل سوم «ستایش» ساخته می‌شود.

سوره سینما- ایسنا نوشت: آرمان زرین‌کوب در پاسخ به اینکه قرار است داستان «ستایش ۲» چند بخش دیگر ادامه داشته باشد؟ گفت: فصل دوم این مجموعه تا قسمت ۷۰ ادامه دارد و پخش «ستایش ۲» تا اواسط مرداد ماه به طول می‌انجامد.

او درباره ساخت فصل سوم مجموعه «ستایش» هم توضیح داد: دستور تولید فصل سوم «ستایش» از جانب شبکه صادر شده و با توجه به حساسیت مدیر محترم شبکه سه و مدیر محترم گروه فیلم و سریال درباره تولید مجموعه، جلسه‌ای برای سرعت در روند نگارش و تولید با من و نویسنده برگزار شد. فصل سوم شامل ۳۰ قسمت دیگر می‌شود، یعنی فصل سوم در قسمت ۱۰۰ تمام می‌شود.

زرین‌کوب درباره اینکه از نظر جذب مخاطب و طبق آمار تلویزیونی، «ستایش ۲» چند درصد مخاطب دارد؟ گفت: «ستایش» از معدود مجموعه‌های هفتگی تلویزیون است، بیشتر مجموعه‌ها هر شب روی آنتن می‌روند. از نظر جذب مخاطب و میزان بیننده بین این دو نوع مجموعه تفاوت وجود دارد. طبق نظرسنجی تلویزیون «ستایش ۲» ۶۴ درصد بیننده دارد. این برای یک مجموعه هفتگی آمار قابل توجهی است و نشان می‌دهد مخاطبان تلویزیون فصل دوم این مجموعه را به دلیل داستان پرکشش و جذاب آن می‌پسندند.

تهیه‌کننده «ستایش» در پاسخ به اینکه آیا نسبت به فصل اول، مخاطبان شما ریزش نکرده‌اند؟ گفت: طبق آمار و نظرسنجی تلویزیون تفاوت رقم و عدد وجود ندارد. در قسمت‌های ۱۷، ۱۸، ۱۹ فصل اول میزان مخاطبان «ستایش» به ۶۵ درصد رسید و با استناد به آمارهای موجود و جدید خوشبختانه ریزش مخاطب نداشته‌ایم. محبوبیت فصل اول، آشنایی مخاطب با قصه و شخصیت‌ها عاملی است که دوستداران فصل اول به تماشای فصل دوم «ستایش» بنشینند و گروهی هم به مخاطبان هفتگی ما اضافه شده‌اند.

او درباره اینکه فصل دوم «ستایش» با توجه به تراکم برنامه‌ها در ماه رمضان روی آنتن می‌رود یا پخش آن متوقف می‌شود؟ خاطرنشان کرد: با وجودی که کنداکتور شبکه‌های تلویزیونی در ماه رمضان امسال به دلیل پخش مسابقات فوتبال و مجموعه‌ها و برنامه‌های مختلف تراکم بالایی دارد، اما خوشبختانه مدیران شبکه سه به دلیل آنکه نمی‌خواهند ارتباط بینندگان با این سریال قطع شود و مخاطب برای دیدن ادامه داستان این مجموعه انتظار بکشد پخش «ستایش» را متوقف نمی‌کنند و این مجموعه تا قسمت پایانی جمعه شب‌ها بدون وقفه روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

زرین‌کوب در پاسخ به پرسشی مبنی بر انتشار خبری درباره‌ انتقاد سید عزت‌الله ضرغامی از مجموعه «ستایش» و اینکه نظرش به عنوان تهیه‌کننده دو بخش از این مجموعه درباره این اظهار نظر چیست؟ تصریح کرد: به این شایعه‌ها توجه نکنید؛ معمولا سریال‌های پربیننده و موفق درگیر این حاشیه‌ها می‌شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>