سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ تیر ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۷ ب.ظ چاپ مطلب

پرکارم اما دیده نمی‌شوم/ «دلاواره» ۲۰ شهریور کلید می‌خورد

faghihe-soltani

فقیهه سلطانی که این روزها با بازی در مجموعه «زخم » خبرساز شده از کارهای دیده نشده خود خبر داد.

فقیهه سلطانی که این روزها با بازی در مجموعه «زخم » خبرساز شده از کارهای دیده نشده خود خبر داد.

سلطانی در رابطه با حال و هوای این روزهایش به سوره سینما گفت: بر خلاف آنچه به نظر می‌رسد یکی دو سال اخیر فعالیت هایم زیاد بوده، اما همه از من دلیل کم کاری ام را می‌پرسند. اتفاقا در شرایطی به سر می برم که از کار زیاد خسته شده ام ولی جلوی دوربین نیستم، خیلی دیده نمی‌شوم مردم و مطبوعات فکر می کنند کسی که در سریال نباشد یعنی سر کار نیست.

وی افزود: این روزها دغدغه دو نمایش برای صحنه و یک فیلم نیمه بلند برای بخش خصوصی دارم، مدتی پیش در برج میلاد نمایشی را با نام «پابرهنه در پارک» روی صحنه بردیم که با استقبال فراوانی روبرو شد. تصمیم داریم به زودی این نمایش را در اصفهان و سایر شهر های دیگر هم روی صحنه ببریم و در صددیم تا خارج از ایران هم اجرا داشته باشیم.

سلطانی گفت: به تازگی نقش نرگس را در بخش اول مجموعه سه اپیزودی سریال «زخم» مسعود آب پرور بازی کردم . نرگس دختری است که در شرایط بد فقر و بیچارگی به سر می‌برد. بخش بارز بازی من در این مجموعه گریه بود که فکر می‌کنم همین دلیل سختی کار باعث شود قبولش برای هر کس راحت نباشد.

وی درباره برنامه‌های آینده خود گفت: اخیرا پیشنهاد بازی در یک سریال و دو تله فیلم داشتم که در کنار آن دو نمایشنامه و یک فیلم نیمه بلند را هم کارگردانی خواهم کرد. نمایش اول تلفیقی از چند اثر نیل سایمون است و نمایش دوم که در مراحل پایانی نوشتن به سر می‌برد قرار است با بازی هفت خانم جوان روی صحنه برود. همچنین از ۲۰ شهریورماه فیلم نیمه بلند «دلاواره» را در یاسوج جلوی دوربین خواهم برد که بازیگرانش همه بومی هستند. این فیلم ۱۵ جلسه تصویربرداری دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>