سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ تیر ۱۳۹۳ در ۱۰:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب

«مشتی اسماعیل» به دو جشنواره خارجی می‌رود/ داستان یک کشاورز نابینا

mashti-esmaeel

مستند «مشتی اسماعیل» در دو جشنواره مد فیلم ایتالیا و فلاهرتینای روسیه روی پرده می‌رود.

مستند «مشتی اسماعیل» در دو جشنواره مد فیلم ایتالیا  و فلاهرتینای روسیه روی پرده می‌رود.

سوره سینما- جشنواره  مد فیلم  ایتالیا دوشنبه ۱۶ تیرماه آغاز خواهد شد و تا پنجشنبه ۲۶ تیرماه ادامه خواهد داشت. جشنواره فلاهرتینای روسیه از ۳۰ شهریورماه به مدت یک هفته  تاششم مهرماه خواهد بود که مستند «مشتی اسماعیل» در هر دوی این جشنواره ها شرکت خواهد کرد.این مستند قبلا موفق شده بود در جشنواره ویزیان دو ریل سوییس به عنوان بهترین فیلم نیمه بلند انتخاب شده و جایزه بهترین فیلم این بخش را به خود اختصاص دهد. در حقیقت با شرکت مستند «مشتی اسماعیل» در دو جشنواره ایتالیا و روسیه، این مستند هفتمین جشنواره بین المللی خود را تجربه خواهد نمود.

مستند «مشتی اسماعیل» داستان یک کشاورز نابینا است که علیرغم محدودیت جسمی، فردی مستقل است و شور وشوقی که در وجود او است سبب ایجاد صحنه های جالبی در فیلم می شود. این مستند با نمایش چنین فردی ، روح زندگی و اشتیاق و امید به زندگی را به تصویر می‌کشد. مستند یکسال از زندگی این کشاورز را تصویربرداری می کند. این مستند در طی اکران های خود موفق شد بیش از ۲۰ جایزه داخلی و خارجی را کسب کند.

کارگردان و تهیه کننده این فیلم مهدی زمان پور کیاسری است. پخش این فیلم را موسسه سینما فیروزه بر عهده خواهد داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>