سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ تیر ۱۳۹۳ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

تصویربرداری «دیگری» تا شب قدر ادامه دارد/ حضور غفاری در یک سریال مناسبتی

rozita-ghaffari

رزیتا غفاری این روزها مشغول بازی در سریال مناسبتی «دیگری» است که شب‌های قدر روی آنتن خواهد رفت.

رزیتا غفاری این روزها مشغول بازی در سریال مناسبتی «دیگری» است که شب‌های قدر روی آنتن خواهد رفت.

غفاری در رابطه با تازه ترین کار خود به سوره سینما گفت: مشغول بازی در سریال «دیگری» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید مرادی هستم. این داستان به قلم محمدحسین لطیفی نوشته شده و از حال و هوای خاصی برخوردار است.

وی افزود: به دلیل حجم کار تا شروع شب های قدر تصویربرداری ادامه خواهد داشت. این سریال ۵ قسمتی در این شب های مبارک جایگزین «هفت سنگ» روی آنتن شبکه ۳ خواهد رفت. نکته جالب توجه اینکه اگرچه کارهایی که در چنین مناسبت هایی تولید می شوند معمولا فضاهای یکسانی دارند اما در دل هر کدام نکاتی وجود دارد که قصه را شنیدنی تر می‌کند.

این بازیگر افزود: من نقش اصلی این مجموعه کوتاه را ایفا خواهم کرد.«دیگری» نگاهی دارد به مساله اهدای عضو و ماجرایی که درباره این اتفاق برای شخصیت‌های داستان رخ می‌دهد. امین حیایی، سعید آقاخانی، محسن قاضی مرادی و سمانه پاکدل بازیگران این سریال هستند که همه شبانه روز برای کار زحمت می‌کشند امیدوارم این مجموعه  آن طور که شایسته است دیده شود.

رزیتا غفاری در فیلم‌های سینمایی «شوکران»، «پشت پرده مه»، «ساغر» و … بازی کرده است.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>