سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ تیر ۱۳۹۳ در ۱۰:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب

استقبال از اکران عید تا عید در خوزستان/ بلیت نیم‌بها در ماه رمضان

cinema-oxin

سینمادوستان خوزستان از اکران ویژه عید نیمه شعبان تا عید فطر استقبال کردند.

سینمادوستان خوزستان از اکران ویژه عید نیمه شعبان تا عید فطر استقبال کردند.

مجتبی کوچک‌زاده مدیر امور سینمایی حوزه هنری خوزستان به سوره سینما گفت: دفتر خوزستان به عنوان متولی سینماهای حوزه هنری استان خوزستان با تلاش قابل تقدیر مدیران ستادی موسسه بهمن سبز و توسعه سینمایی کشور و با حمایت موسسه سینماشهر، سینما قدس اهواز نیز از این پس نسخه دیجیتال فیلم های سینمایی را اکران می‌کند. بدین ترتیب و با دیجیتال شدن سینما قدس اهواز، سینماهای حوزه هنری استان خوزستان با آپارات خداحافظی کرده یک گام دیگر در جهت تکریم مخاطب برداشته شد.

مدیر امورسینمایی حوزه هنری استان خوزستان ابراز امیدواری کرد: با توجه به رویکرد مثبت ۹ ماهه اخیر مدیریت سینماهای کشور، این روند روبه رشد ادامه داشته و سایر مشکلات سخت افزاری سینماهای اهواز نیز گام به گام حل می‌شوند. خوشبختانه در سینما اکسین اهواز به لحاظ سخت‌افزاری شرایط مطلوبی حاکم است اما برای سینماهای بهمن (فلسطین سابق) و قدس اهواز هنوز کارهای انجام نشده داریم که با تدبیر مدیران جدید به آینده خوشبین هستم. ما تلاش حداکثری خود را برای نشان دادن شایستگی مردم خوزستان از این قبیل تجهیزات انجام خواهیم داد و شهروندان هم نشان داده اند هرجا شرایط خوب حاکم باشد، خوب هم استقبال می‌کنند.

کوچک‌زاده گفت: ما به عنوان سینما دار در ساخت و کیفیت فنی و هنری فیلمها دخالتی نداریم اما ایجاد شرایط مساعد تماشای فیلم برای تماشاگر که از آن تکریم ارباب رجوع یاد می‌شود. وظیفه اصلی ماست که از مصادیق این تکریم می توان به سیستم های به روز پخش فیلم، صوت، تهویه، صندلی در کنار فن میزبانی و پاکیزگی محیطی سینماها و به خصوص امنیت اجتماعی سالن‌های نمایش اشاره کرد که تلاش های ما در همین راستاست. پیش از این سینما اکسین در آستانه جشنواره فیلم فجر بهمن ۹۲ و سینما بهمن در عید نوروز به سیستم پخش دیجیتال مجهز شده بودند.

وی ادامه داد: سینما اکسین اهواز یک سانس ویژه پس از افطار را برای شهروندان با بلیت نیم بها درنظر گرفت. سینما اکسین اهواز که تا قبل از ماه مبارک رمضان در شش سانس از ۱۰:۳۰ صبح تا ۲۰:۳۰ نمایش داشت، یک سانس به سانس های خود در ساعت ۲۲ اضافه کرده که بلیت این سانس نیم بهاست.

مدیر سینمایی حوزه هنری خوزستان افزود: پیش از این در طرح عید تا عید موسسه بهمن سبز دفتر خوزستان، سانس های ۲:۳۰ و ۴:۳۰ ظهر سینما اکسین نیم بها اعلام شده بود که بدین ترتیب شهروندان می‌توانند از هفت سانس این سینما بلیت سه نوبت نمایش از ۱۴:۳۰ تا ۲۲ را بصورت نیم بها دریافت کنند. طرح عید تا عید سینماهای بهمن سبز خوزستان که از عید نیمه شعبان تا عید سعید فطر در نظر گرفته شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>