سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ تیر ۱۳۹۳ در ۱۱:۰۱ ق.ظ چاپ مطلب

فروش خوب «رد کارپت»/ انتظار برای اکران «شهر موشها» در عید فطر

carpet-mooshha

مدیر سینما قدس با توجه به شرایط موجود اکران، فروش «ردکارپت» را رضایتبخش دانست.

مدیر سینما قدس با توجه به شرایط موجود اکران، فروش «ردکارپت» را رضایتبخش دانست.

محمدرضا نصیری نژاد درباره شرایط فعلی سینما قدس به سوره سینما گفت: درچند سال اخیر این سینما به خاطر اکران فیلم های ضعیف و متوسط شرایط بدی داشت تا جایی که مجبور به تعطیلی آن شدیم. زمانی که بعد از اکران چند فیلم ضعیف قرار به نمایش «پل چوبی» شد مدتی از اکران نگذشته بود که سی دی هایش پخش شد و ضربه بدی به سینما وارد کرد. بعد از این جریان با کمک مسئولین سینما توانست کار خود را از سر گیرد.

وی افزود: حمایت های رئیس سازمان سینمایی و به خصوص محمدرضا فرجی مدیر امور سینماها و معاون اداره کل ارشاد اسلامی فیلم های خوبی اکران شد و این مساله به گیشه و رونق سینما قدس کمک شایانی کرد. امسال اکران «معراجی‌ها» تاثیر بسزایی در اقتصاد سینما داشت. اگرچه با نمایش فیلم «متروپل» در فروش تفاوت بسیاری با فیلم قبل داشت اما اخیرا با روی پرده آمدن «ردکارپت» اوضاع کمی بهتر شد. به هر حال در هر نوبت اکران تعداد فیلم های خوب و بفروش زیاد نیست و تنها ۵ سرگروه وجود دارد و به همین خاطر تقسیم فیلم ها بین سرگروه ها باید منطقی باشد.

مدیر سینما قدس افزود: فیلم بعدی که سینما قدس قرار است به عنوان سرگروه نمایش دهد «شهر موشها» خواهد بود. این فیلم قطعا شرایط بهتری برای سینما فراهم می‌کند ضمن اینکه اگر چه در سال‌های اخیر بیشتر فیلمهای دولتی روی پرده می آمد اما با حمایت‌های دولت از فیلم‌های بخش خصوصی ضمن اینکه از فیلم های این بخش حمایت می‌شود در اکران هم سینماها موفق تر هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>