سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۳۹۳ در ۱۲:۰۹ ب.ظ چاپ مطلب

حرف‌های علی مصفا درباره جشنواره فیلم و عکس همراه تهران

ali-mosaffa

علی مصفا به عنوان داور با جشنواره فیلم و عکس همراه تهران همکاری می‌کند.

علی مصفا به عنوان داور با جشنواره فیلم و عکس همراه تهران همکاری می‌کند.

سوره سینما- به گزارش ستاد خبری دومین دوره جشنواره فیلم وعکس همراه تهران، علی مصفا که به تازگی تهیه کنندگی فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» را به پایان رسانده در مقام داور بخش فیلم با این جشنواره همراهی می کند.  او در خصوص داوری جشنواره همراه تهران گفت: درحقیقت چیزی که من را وسوسه کرد که داوری این جشنواره را انجام دهم شناخت جدیدی است که از اقشار مختلف مردم به دست می‌آورم. این شناخت مربوط می‌شود به فیلم‌هایی که می‌سازند و این که تو می‌فهمی ذهنیتت نسبت به سلیقه مردم تا چه اندازه تطابق دارد.

مصفا در ادامه این طور توضیح داد: این جشنواره امکان گسترده ای برای این هماهنگی دارد. محصولی که به دست ما می‌رسد، برگرفته از تفکر، سلیقه و دغدغه مردم خواهد بود که این بسیار برایم جذاب است.

بازیگر فیلم «گذشته» آینده جشنواره را این چنین ارزیابی کرد: به نظرم جشنواره حرفه ای و دقیق می‌آید .آینده‌اش را نمی‌توانم پیش بینی کنم. آینده هیچ چیز را نمی‌توان پیش بینی کرد به خصوص جشنواره‌ای که بدون حمایت ارگان‌های دولتی شکل می‌گیرد چرا که سختی‌های زیادی پیش رو دارد، اما همین شکل از اجرایش نشان دهنده این است که سلیقه و تلاش برای استمرار پشت این جشنواره قرار دارد. بنابراین امیدوارم آینده اش درخشان باشد.

علی مصفا، کیانوش عیاری، رخشان بنی اعتماد و خسرو سینایی به دبیری مهرداد اسکویی، بخش فیلم دومین دوره جشنواره فیلم و عکس همراه تهران را داوری می‌کنند. جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با موضوع فیلم و عکس های موبایلی، تا ۲۰ مرداد ماه پذیرای آثار است و در شهریورماه ۱۳۹۳ با نمایش آثار منتخب موبایلی برگزار می شود. شرکت در جشنواره از طریق سایت www.tfpf.mobi امکان پذیر است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>