سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۳۹۳ در ۱:۱۹ ب.ظ چاپ مطلب

فیلمبرداری «مزار شریف» تمام شد

mazar-sharif

فیلمبربرداری پروژه «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده به پایان رسید.

فیلمبربرداری پروژه «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده به پایان رسید.

مسعود فیروزه مدیر تولید این پروژه سینمایی به سوره سینما گفت: با وجود سختی‌ها و دشوارهایی بسیار مراحل فیلمبرداری این پروژه به پایان رسید. امیدوارم مراحل فنی این فیلم به زودی پایان پذیرد تا این فیلم در سی وسومین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند. به دلیل اینکه «مزار شریف» موضوع خاصی داشت و بخش‌هایی از قصه آن در افغانستان روایت می‌شد، سکانس‌هایی از پروژه در منطقه الموت فیلمبرداری شد. طبعا محیط کوهستانی این منطقه سختی های زیادی در مسیر کار قرار داد. پیاده روی‌های سخت و مستقر کردن گروه دشوار بود. با این وجود همه چیز به خوبی پیش رفت.

فیروزه اضافه کرد: با وجود سختی ها و مشکلات توانستیم کار را به پایان ببریم، همه عوامل فیلم دغدغه داشتند تا داستان متفاوت این فیلم به خوبی به فیلم تبدیل شود .امیدوارم «مزار شریف» با استقبال خوب مردم مواجهه شود.

«مزار شریف» محصول حوزه هنری است. منوچهر شاهسواری تهیه‌کننده و مهتاب کرامتی، حسین یاری، عمار تفتی، بهرام ابراهیمی و … بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>