سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ تیر ۱۳۹۳ در ۱۱:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب

تلویزیون خانه دوم من است/ اعتمادم به رسانه‌ها کم شده است

homa-khakpash

بازیگر مجموعه «او یک فرشته بود» از بی‌توجهی رسانه‌ها به بازیگران قدیمی گلایه کرد.

بازیگر مجموعه «او یک فرشته بود» از بی‌توجهی رسانه‌ها به بازیگران قدیمی گلایه کرد.

هما خاکپاش بازیگر تلویزیون به سوره سینما گفت: بعد از ۲۶ سال فعالیت هنری باید گوشه خانه بنشینم. نه حقوقی دارم و نه از حق بازنشستگی برخوردارم. زمانی با اشتیاق در سریال های برنامه خانواده که مخاطبان زیادی داشت، حضور داشتم. من تلویزیون را عاشقانه دوست داشتم با این حال مدیران و مسئولان ذره ای به آتیه ما اهمیت ندادند.

این بازیگر ادامه داد: در جلسه ای به آقای ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما درددلم را گفتم، ولی تاکنون هیچ خبری مبنی بر حمایت از سوی این مجموعه دریافت نکرده‌ام. مطبوعات به جای آنکه به درددل واقعی هنرمندان را منعکس کنند به حواشی دامن می زنند. پارسال مورد حمله سارقان موتور سوار قرار گرفتم و دستم شکست. رسانه ها و روزنامه ها دائم تصویر رنجور من را منعکس کردند. این اتفاق باعث شده پیشنهادهای کاری من تحت الشعاع قرار بگیرد. زمانی که عده ای برای بازیگر شدن پول می‌پردازند معلوم است که برخی تهیه‌کننده ها و کارگردان‌ها حق ما را ضایع می‌کنند. پارسال در یک مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کردم اما بدون اینکه پول من پرداخت شود، مجموعه پخش شد و پیگیرهایم هم به نتیجه نرسید.

هما خاکپاش در فیلم‌ «شورعشق» و مجموعه‌های «او یک فرشته بود»، «این خانه دور است» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>