سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ تیر ۱۳۹۳ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«او خواهد آمد» پاییز کلید می‌خورد/ مستندی از زندگی شیخ محمد خیابانی

mohamad-khiabani

۸۰ درصد از تصویربرداری فیلم ویدیویی «رسم رفاقت» انجام شده و هفته آینده این بخش به پایان می‌رسد.

۸۰ درصد از تصویربرداری فیلم ویدیویی «رسم رفاقت» انجام شده و هفته آینده این بخش به پایان می‌رسد.

رهبر قنبری کارگردان این فیلم به سوره سینما گفت: در تلاشیم تا این فیلم ویدئویی در جشنواره کودک و نوجوان حضور داشته باشد. «رسم رفاقت» بخشی از رابطه دو دوست را به تصویر می‌کشد که با خلق موقعیت های خاص اتفاقاتی را به جریان می اندازند. این کار برای گروه سنی نوجوانان است و امیدوارم بتواند تاثیر خودش را بگذارد.«رسم رفاقت» به تهیه کنندگی اصغر پورهاجریان ساخته شده و شاهرخ فروتنیان، فریبا متخصص،رضا توکلی، جلیل فرجاد و حسن عباسی از بازیگران اصلی آن هستند. شهرک چشمه، پارک چیتگر، هشتگرد و باشگاهی در خیابان سیمون بولیوار محل‌های تصویربرداری ما بود .

قنبری گفت: داستان این فیلم که عباس شیرمحمدی فیلمنامه آن را نوشته درباره فرید و پویا دو نوجوان تکواندو کار است که دوستی خوبی با یکدیگر دارند، اما همیشه بینشان حس رقابت وجود دارد تا اینکه در یک مسابقه فرید به کمک پدر پویا می‌رود و همین پیروزی فرید را رقم می زند.

قنبری در رابطه با برنامه های آینده خود گفت: بعد از پایان این فیلم تصمیم دارم مستند بلندی از زندگی شیخ محمد خیابانی بسازم و در سینما هم قصد دارم برای دریافت پروانه ساخت «او خواهد آمد» اقدام کنم تا این فیلم را اول آبان ماه جلوی دوربین ببرم. این فیلم در ژانر کودک و نوجوان خواهد بود و در شمال کشور فیلمبرداری می‌شود.

رهبر قنبری فیلم‌های سینمایی «او»، «پرنده باز کوچک»، «روییدن در باد» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>