سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ تیر ۱۳۹۳ در ۱۰:۵۵ ق.ظ چاپ مطلب

«وروجک» در راه فیلمبرداری/ اکران پاییزی «ساکن طبقه وسط»

saken-tabaghe-vasat

شرکت ریزموج فیلم‌های سینمایی «ساکن طبقه وسط»، «تراژدی»، «خانه پدری» و «ناخواسته» را پیش از جشنواره فیلم فجر اکران می‌کند.

شرکت ریزموج فیلم‌های سینمایی «ساکن طبقه وسط»، «تراژدی»، «خانه پدری» و «ناخواسته» را پیش از جشنواره فیلم فجر اکران می‌کند.

سعید پاکستانی مدیر پخش و اکران فیلم شرکت ریز موج در رابطه با فعالیت‌های این شرکت به سوره سینما گفت: به زودی پیش‌تولید فیلم سینمایی «وروجک» را شروع خواهیم کرد تا اوایل پاییز بتوانیم فیلمبرداری را آغاز کنیم. این فیلم سینمایی در ژانر کودک و با حمایت آموزش و پرورش جلوی دوربین خواهد رفت. برای شبکه نمایش خانگی هم «شربت» را در دست تولید داریم که از دو هفته دیگر کار به طور جدی دنبال خواهد شد. کارگردان این فیلم وحیدزارع زاده و تهیه کننده هم وحید فتحعلی است. این فیلم در ژانر کمدی ساخته می‌شود و به دلیل بازیگران حرفه ای که برای کار در نظر داریم قابلیت تبدیل به کار سینمایی را دارد.

وی با اشاره به اینکه احتمال دارد به عنوان دستیار کارگردان در فیلم سینمایی «شیفت شب» ساخته نیکی کریمی حضور داشته باشد گفت: دفتر ریزموج به تازگی فعالیت های خود را آغاز کرده و فیلم‌های «اشباح» و «دربست آزادی» را با حمایت مرتضی شایسته و حبیب اسماعیلی اکران کرده است. ما زمان اکران فیلم «دربست آزادی» به کارگردانی مهرشاد کارخانی طرحی را آزمایشی اجرا کردیم که امیدوارم با موافقت شورای صنفی نمایش بتوانیم آن را اجرا کنیم. در این طرح ما به تک تک افرادی که برای تماشای این فیلم به سینما امده بودند ۲ سی دی از محصولات شبکه نمایش خانگی را به انتخاب آنها اهدا کردیم.

پاکستانی افزود: برای اکران در حال حاضر فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی را داریم که هفته پیش پروانه نمایش آن صادر شد اما در صحبت هایی که با شهاب حسینی و حبیب اسماعیلی داشتیم قرار شد فیلم را پاییز، زمان به جریان افتادن فضاهای دانشگاهی اکران کنیم. «خانه پدری » در جلسه‌ای که عوامل با روانشناسان و جامعه شناسان خواهند داشت مشخص می شود که می‌توان اکران کرد یا خیر. این جلسه قرار بود چهارشنبه ۲۵ تیرماه برگزار شود اما بنا به دلایلی این جلسه به بعد از تعطیلات موکول شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>