سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ تیر ۱۳۹۳ در ۹:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز رقابت اکران عید فطر از چهارشنبه/ «شهر موشها» تنها رقیب «طبقه حساس»

pasebanian

از فردا چهارشنبه اول مردادماه سینما استقلال با اکران «امروز» به استقبال فیلم‌های نوبت عید فطر می‌رود.

از فردا چهارشنبه اول مردادماه سینما استقلال با اکران «امروز» به استقبال فیلم‌های نوبت عید فطر می‌رود.

امیرهوشنگ پاسبانیان مدیر سینما استقلال در رابطه با اکران ماه رمضان و فروش فیلم‌های سینما استقلال به سوره سینما گفت: متاسفانه در روزهای ماه رمضان فروش قابل قبولی نداشتیم. اگرچه سانس های اصلی به فیلم «تجریش ناتمام» تعلق داشت اما فیلم چندان مورد استقبال قرار نگرفت و «طبقه حساس» با وجود نمایش تک سانس بیشتر فروخت.

وی افزود: «طبه حساس» بعد از ۵ ماه فروشش از همه فیلم ها بیشتر است. البته این موضوع، عجیب نیست زمان اکران هم ما پرفروش ترین سرگروه بودیم. بعضی شب ها این فیلم بیش از ۲۵۰ مخاطب داشته در صورتی که برای فیلم های دیگر کل مخاطبین یک روز هم به این حد نمی‌رسند.  با نمایش فیلم های نوبت عید فطر امیدواریم در فروش سینما استقلال هم تاثیرمثبت را ببینیم.

پاسبانیان درباره اینکه کدامیک از اکران های امسال در حد «طبقه حساس» می‌فروشند گفت: فکر می کنم فیلم سینمایی «شهر موشها» هم جزو پرفروش‌ترین‌های امسال باشد. آن طور که بعضی می‌گفتند این فیلم ۲۰ میلیارد تومان فروش خواهد داشت که من چنین نظری ندارم اما به هر حال تنها فیلمی است که می تواند وارد حوزه رقابت شود. فروش کل سینما استقلال از «طبقه حساس» ۳۰۰ میلیون تومان بود که این مبلغ گاهی فروش ۶ ماهه سینما را هم شامل نمی‌شود.

سینما استقلال متعلق به حوزه هنری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>