سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۰:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب

حسام‌الدین آشنا در حوزه هنری/ سینماگران در همایش «غزه تنها نیست»

ghazzeh-tanha-3

همایش «غزه تنها نیست» عصر چهارشنبه اول مردادماه با حضور گسترده سینماگران در حوزه هنری برگزار شد.

همایش «غزه تنها نیست» عصر چهارشنبه اول مردادماه با حضور گسترده سینماگران در حوزه هنری برگزار شد.

سوره سینما- امروز چهارشنبه اول مردادماه سینماگران، هنرمندان حوزه های مختلف، مدیران حوزه هنری و جمعی از مردم در تالار اندیشه حوزه هنری گردهم آمدند تا با مردم مظلوم غزه همدردی کنند و در آستانه فرا رسیدن روز قدس بر همراهی مردم مسلمان ایران با مظلومان فلسطین تاکید کنند.

در آغاز این گردهمایی و پیش از ورود میهمانان به تالار اندیشه، حاضران از نمایشگاه عکس و پوسترهای غزه در طبقه اول ساختمان حوزه هنری دیدن کردند. حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهوری، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری، هادی منبتی مدیر عامل موسسه تصویر شهر، منوچهر محمدی، منوچهر شاهسواری، رضا میرکریمی، الهام چرخنده، همایون اسعدیان، سهیل جهان بیگلری، حبیب ایل بیگی، محمدرضا فرجی، فرهاد توحیدی، محسن هاشمی، عبدالحسن برزیده، نرگس آبیار، علی محمد قاسمی، محمدرضا گلریز، یوسفعلی میرشکاک، فرهاد بشارتی، هادی قمیشی، کریم اکبری مبارکه و … در این مراسم حضور داشتند.

ghazzeh-tanha-2

این مراسم ویژه که با سخنرانی میهمانان از حوزه های مختلف هنر همراه بود، با اجرای یک نمایش شروع شد. شعرخوانی منوچهر محمدی تهیه کننده «میهمان داریم»، «فرشته ها با هم می آیند» به زبان عربی در ستایش جوانان و کودکان غزه و فلسطین یکی از بخش های جذاب این مراسم بود.

سیدجواد هاشمی مجری این همایش بود و اجرای قطعات موسیقی در رثای مردم مقاوم غزه و فلسطین از برنامه های این گردهمایی بود که با صرف افطار در حیاط حوزه هنری به پایان رسید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>