سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مرداد ۱۳۹۳ در ۹:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب

«راز کوچه بن بست» از گیشا به پزشکی قانونی می‌رود

mina-noroozi

تصویربرداری فیلم پلیسی جنایی «راز کوچه بن بست» به کارگردانی امیرحسن ندایی در محله گیشا ادامه دارد.

تصویربرداری فیلم پلیسی جنایی «راز کوچه بن بست» به کارگردانی امیرحسن ندایی در محله گیشا ادامه دارد.

مینا نوروزی بازیگر سینما و تلویزیون به سوره سینما گفت: مشغول بازی در تله فیلم «راز کوچه بن بست» به نویسندگی و کارگردانی امیر حسین ندایی هستم که یک فیلمنامه پلیسی جنایی دارد و از معدود فیلمنامههای خوبی است که در این ژانر مطالعه کردم. «راز کوچه بن بست» فیلم پربازیگری است و هنرمندان خوبی در این اثر حضور دارند که به خوبی انتخاب شده اند. یکی از این دوستان بازیگر تحصیلکرده و با دانش تئاتر و تلویزیون، دکتر مسعود دلخواه است که نقش کارآگاه این فیلم را ایفا می‌کند.

وی افزود: یک از مزیت‌های تله فیلم «راز کوچه بن بست» این است که از بازیگران کلیشه ای در این فیلم استفاده نشده، فیلمنامه ریتم بسیار خوبی دارد. امیدوارم نتیجه کار هم قابل توجه باشد. من در این اثر نقش همسر مقتولی را ایفا می‌کنم که اتفاقات حول جریان قتل او می‌افتد و در راستای تحقیقات درباره زوایای این قتل به همسر او هم مظنون می‌شوند. تعلیق در فیلم پلیسی اگر درست اتفاق بیفتد، کشف رازهای قصه و تماشای اثر برای مخاطب جذاب می‌شود.

بازیگر مجموعه «دنیای شیرین دریا»  ادامه داد: این روزها همراه گروه در منطقه گیشای تهران هستیم و پس از پایان کار در این لوکیشن، گروه راهی پزشکی قانونی می‌شود. فکر می کنم حدود ۸۰ درصد از تصویربرداری این پروژه انجام شده است.

در این فیلم که تهیه‌کنندگی آن را زهرا اسحاقیان بر عهده دارد، مسعود دلخواه، مرتضی ضرابی، ساغر زینتی، حسن اسدی، مینا نوروزی، گلاره عباسی، نیما شاهرخ‌شاهی، وحید شیخ‌زاده و مختار سائقی ایفای نقش می‌کنند. مینا نوروزی بازی در مجموعه‌های «جاده‌های سبز شمالی»، «صیام و تیام»، «نیلی تر از مهتاب» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>