سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۶ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز پیش‌تولید سریال «اتاق عمل»/ ژوله بخش‌هایی از «شوخی کردم» را کتاب می‌کند

IMAGE634726770240572435

نویسنده سریال‌های مهران مدیری از آغاز پیش‌تولید مجموعه تلویزیونی «اتاق عمل» خبر داد.

نویسنده سریال‌های مهران مدیری از آغاز پیش‌تولید مجموعه تلویزیونی «اتاق عمل» خبر داد.

امیرمهدی ژوله در رابطه با فعالیت‌های سینما و تلویزیونی خود به سوره سینما گفت: پیش تولید سریال جدید مهران مدیری به نام «اتاق عمل» آغاز شده است که نوشتن بخش‌هایی از آن به عهده من بود. همچنین فیلمنامه سینمایی کمدی «برباد رفته» را با تهیه‌کنندگی علی سرتیپی در دست دارم. این فیلمنامه در مرحله نگارش است و به محض پایان این مرحله در اختیار کارگردان رضا عطاران قرار می‌گیرد تا برای پروانه ساخت آن اقدام شود.

وی افزود: علاوه بر کارهای سینمایی و تلویزیونی قصد انتشار دو کتاب را دارم که یکی از آنها مربوط به پلاتوهایی است که برای مهران مدیری در مجموعه «شوخی کردم» نوشتم. هنوز برای نام کتاب تصمیمی نگرفتم اما احتمالا با همان عنوان شوخی کردم به اضافه مقدمه‌ای با قلم مهران مدیری به چاپ برسد. علاوه بر این در مجله «چلچراغ» ستون طنزی به نام «کودک فهیم» داشتم که چهل ستون آن در قالب کتابی منتشر شد و سال ۸۳ به چاپ چهارم رسید و حالا تصمیم دارم ۳۰ دست نوشته‌ای که باقی مانده را با منتخبی از آنچه چاپ شده با طرحی جدید در اختیار انتشاراتی دیگر قرار دهم و منتشر کنم.

مهران مدیری پس از سال‌ها دوری از تلویزیون مجموعه «اتاق عمل» را برای شبکه تهران کارگردانی می‌کند. مدیری پیشتر و برای تولید مجموعه «پاورچین» با این شبکه همکاری کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>