سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مرداد ۱۳۹۳ در ۳:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب

«امروز» به فرهنگسرای نیاوران می‌رود/ فروش ۲۵۰ میلیون تومانی فیلم میرکریمی

Emrooz (12)

فیلم سینمایی «امروز» ساخته سیدرضا میرکریمی چهارشنبه ۱۵ مردادماه در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «امروز» ساخته سیدرضا میرکریمی چهارشنبه ۱۵ مردادماه در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی‌آید.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران جلسه نمایش و نشست پرسش و پاسخ این فیلم با حضور کارگردان، بازیگران و سایر عوامل این اثر و محمدرضا مقدسیان به عنوان منتقد- مجری ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه پانزده مرداد ماه ۹۳ در سالن آمفی تاتر فرهنگسرای نیاوران و در قالب نشستهای باشگاه فیلم نیاوران برگزار می گردد.شرکت در این جلسه برای عموم علاقمندان سینما آزاد و رایگان می باشد.

نوشتن فیلمنامه این این فیلم بر عهده رضا میرکرمی و شادمهر راستین بوده است. پرویز پرستویی،سهیلا گلستانی،شبنم مقدمی،حسام محمودی و … بازیگران این فیلم هستند.تهیه کنندگی این فیلم بر عهده رضا میرکریمی بوده است. در خلاصه داستان رسمی منتشر شده این فیلم آمده است که یونس راننده تاکسی کهنه‌کار، در پایانِ یک روزِ کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقاتِ زیادی در انتظارِ اوست.

فروش فیلم امروز به ۲۵۰ میلیون تومان رسید

به گزارش مشاور رسانه ای فیلم امروز و روابط عمومی شرکت سینمایی نور تابان، فیلم سینمایی امروز با  ۱۱ سینما فقط در سینماهای تهران در ۱۳ روز معادل ۲۵۰ میلیون تومان فروش داشته است. فروش این فیلم شنبه ۱۱ مرداد ۱۱ میلیون ۷۰۰  هزار تومان، یکشنبه ۱۲ مرداد، ۱۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان  و دوشنبه ۱۳ مرداد معادل ۱۱ میلیون تومان بوده است. استقبال از این فیلم به اندازه ای بوده که در بسیاری از سینماها از جمله استقلال، آزادی و فرهنگ سانس فوق ‌العاده برای نمایش فیلم در نظر گرفته شده است.

«امروز» در تهران به سر گروهی سینما استقلال و در سینماهای آزادی، استقلال، مرکزی، پردیس ملت، سمرقند، پردیس زندگی، ماندانا، شکوفه، سپیده، فرهنگ، اریکه ایرانیان،جوان و ایران اکران شده است. سینماهای هویزه و سیمرغ در مشهد مقدس و سالن‌های سینمایی در اصفهان، کرج، اهواز، سنندج، کاشان، تبریز، یزد به زودی این فیلم را نمایش می‌دهند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>