سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۶ ق.ظ چاپ مطلب

احتمال اکران «شهرموشها» در سینما سپیده/ رقابت نزدیک «امروز» و «آذر،شهدخت»

shahre-mooshha

استقبال از دو فیلم «امروز» و «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» در سینما سپیده ادامه دارد.

استقبال از دو فیلم «امروز» و «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» در سینما سپیده ادامه دارد.

حسین کشاری مدیر سینما سپیده در رابطه با میزان فروش فیلمها در این سینما به سوره سینما گفت: هر دو فیلم سینمایی اکران شده در این سینما تقریبا در یک رنج فروش قرار دارند و با وجود اینکه «امروز» ساخته رضا میرکریمی در سالن شماره ۲ اکران میشود اما تفاوتی از نظر تعداد بیننده با فیلم دیگرمان ندارد. خوشبختانه خانواده‌ها از هر دو فیلم استقبال کرده‌اند. هر دو فیلم روزانه در ۶ سانس اکران میشوند و شرایط مساعدی برای جلب مخاطب دارند.

وی افزود: این دو فیلم تا هفته دیگر روی پرده باقی خواهد ماند و پس از آن با آغاز اکران فیلمهای نوبت دوم عید فطر قصد داریم فیلم سینمایی «شهر موشها» را به سینما سپیده بیاوریم که البته هنوز قطعی نیست و از آنجا که فیلم سینمایی «امروز» در روزهای تعطیل از فروش خوبی برخوردار است آن را  در سالن ۲ نگه داریم.

در «امروز» پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، روزبه حصاری و … بازی کرده‌اند. در «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» ساخته بهروز افخمی مهدی فخیم زاده، مرجان شیرمحمدی، رامبد جوان، گوهر خیراندیش و … بازی کرده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>