سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ شهریور ۱۳۹۳ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

«اسم رمز،خیانت» درباره شبکه‌های جاسوسی در ایران/ اکران پاییزی «دزد باوجدان»

amini-khah

مهدی امینی‌خواه پنج فیلم تلویزیونی و یک فیلم سینمایی آماده نمایش دارد.

مهدی امینی‌خواه پنج فیلم تلویزیونی و یک فیلم سینمایی آماده نمایش دارد.

امینی‌خواه در رابطه با فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: این روزها مشغول بازی در فیلم تلویزیونی «اسم رمز خیانت» به کارگردانی سعید عالم‌زاده هستم. این فیلم با رویکردی به  هشت سال دفاع مقدس درباره فعالیت شبکه های جاسوسی آن زمان در ایران ساخته می‌شود. در این قصه طی یک عملیات گروه ضد جاسوسی داخلی سعی در مقابله با نیروهای خارجی دارند.

وی افزود: تله فیلم دیگری به نام «آفتاب پرست» به کارگردانی شهرزاد حسنی بازی کردم. این تله فیلم در مرحله تدوین است. علاوه بر آن «حسرت» به کارگردانی مجتبی توانا از دیگر تله فیلم‌هایم است که به تازگی موسیقی آن ساخته شده و تا یک ماه دیگر برای پخش از شبکه پنج آماده می‌شود.

امینی‌خواد ادامه داد: همچنین فیلم های«زبرجد» به کارگردانی مجتبی اسدی پور که مراحل پایانی موسیقی را می گذراند ، «آقای هیچ» کاری از محسن ربیعی و «وام عسل» به کارگردانی مهدی گلستانی را برای پخش از شبکه نمایش خانگی دارم. فیلم سینمایی«دزد باوجدان» به کارگردانی عباس خواجه وند که سال گذشته در آن  بازی کردم و داریوش بابابییان تهیه‌کننده آن است، پاییز امسال اکران عمومی می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>