سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ شهریور ۱۳۹۳ در ۹:۲۶ ق.ظ چاپ مطلب

«گیتا» در راه تولید/ «عامو سردار» قصه کودکان جنوب ایران

naser-onsori-250x150

فیلم سینمایی «گیتا» در صورت توافق نهایی با مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مهرماه جلوی دوربین می‌رود.

فیلم سینمایی «گیتا» در صورت توافق نهایی با مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مهرماه جلوی دوربین می‌رود.

ناصر عنصری تهیه‌کننده این فیلم به سوره سینما گفت: بخشی از سرمایه فیلم فراهم شده و بخش دیگر قرار است با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی فراهم شود. مذاکرات اولیه انجام شده و اگر به توافق نهایی برسیم به زودی پیش‌تولید را آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم از اوایل مهر «گیتا» را جلوی دوربین ببریم.

وی افزود: در این مدت به طور همزمان در حال پیگیری انتخاب لوکیشن، بازیگر و عوامل هستیم. قصه ویژگی هایی دارد اما علاقمندیم طیف وسیعی از مردم بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. به این منظور برای این فیلم پربازیگر سعی داریم از دو چهره آشنای سینمایی استفاده کنیم و این روزها درحال رایزنی با بازیگران هستیم.

این تهیه کننده درباره برنامه بعدی خود افزود: فیلمنامه «عامو سردار» به نویسندگی و کارگردانی رضا صافی را بعد از «گیتا» به مرحله اجرا خواهیم رساند. این فیلم در جنوب کشور و با بازی بازیگران بومی تولید خواهد شد. با توجه به علاقه مندی شخصی امیدوارم بتوانیم از هنرمندان شهرستانی به خصوص جوانان حمایت کنیم.

فیلم سینمایی «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی و تهیه‌کنندگی مشترک ناصر عنصری و مجید شیخ انصاری جلوی دوربین خواهد رفت. این فیلم قصه یک مادر و فرزند است. «گیتا» در تهران فیلمبرداری می‌شود و بیشتر لوکیشن‌ها داخلی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>