سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۰:۲۲ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش «خسته نباشید» در سیدنی/ ایرانیان استرالیا میزبان فیلم حوزه هنری

khaste-nabashid

فیلم سینمایی «خسته نباشید» محصول حوزه هنری به زودی در سیدنی روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «خسته نباشید» محصول حوزه هنری به زودی در سیدنی روی پرده می‌رود.

سوره سینما- «خسته نباشید» به کارگردانی محسن قرایی و افشین هاشمی پارسال اکران عمومی شد. این فیلم در سومین دوره جشنواره ایرانیان استرالیا از ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه در شهر سیدنی روی پرده می‌رود. جشنواره ایرانیان استرالیا یک رویداد مستقل فرهنگی است که فیلم‌های منتخب فارسی زبانان از سراسر دنیا را به نمایش می‌گذارد. این جشنواره با نمایش «خسته نباشید» در ۲۳ شهریورماه به کار خود پایان می‌دهد.

«خسته نباشید» پیشتر در جشنواره‌های متعدد بین المللی حضور یافته و جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره سویف لندن و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از جشنواره ایرانیان لندن دریافت کرده است. داستان این فیلم درباره زوجی است که به کرمان سفر می‌کنند و در این سفر زن ریشه‌هایی از گذشته‌اش را کشف می‌کند. غوغا بیات، جلال فاطمی، حسام محمودی، فرزاد باقری و …بازیگران این فیلم هستند. «خسته نباشید» محصول حوزه هنری است و پخش داخلی و بین‌المللی آن را سازمان سینمایی سوره برعهده دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>