سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۴ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم زندگی سهراب سپهری همچنان در انتظار سرمایه/ فاطمی و پیشنهادهای بازیگری

jalal-fatemi

جلال فاطمی برای تولید فیلم «پرنده» درباره زندگی سهراب سپهری همچنان در انتظار تامین سرمایه است.

جلال فاطمی برای تولید فیلم «پرنده» درباره زندگی سهراب سپهری همچنان در انتظار تامین سرمایه است.

فاطمی کارگردان فیلم «پرنده» درباره شروع زمان تولید این فیلم به سوره سینما گفت: ما همچنان به دنبال جذب سرمایه هستیم، بخشی را فراهم کردیم و برای تامین سرمایه این اثر که بیش از فیلم‌های معمولی هزینه دارد، به دنبال حامی مالی می‌گردیم. امیدوارم بتوانیم ارگان‌ها و نهادهای مربوط به شاعران و حوزه ادبیات را برای مشارکت و حمایت از تولید این فیلم ترغیب کنیم.

وی با بیان اینکه در صورت جذب سرمایه‌گذار «پرنده» را در فصل بهار ۹۴ کلید می‌زند، افزود: انتخاب این فصل از سال برای شروع تصویربرداری به این دلیل است که زمان وقوع داستان در این فصل است، تمام تست و امتحان پیش‌تولید را در بهار انجام داده‌ایم. قسمت اعظم این پروژه سینمایی در کاشان تصویربرداری می‌شود. درباره انتخاب بازیگر نقش سهراب سپهری یک سری گزینه ها را مدنظر داریم و در حال بررسی هستیم، اما حضور بازیگری قطعی نشده است و به محض مشخص شدن عوامل و بازیگران، فهرست را اعلام می‌کنیم.

این بازیگر و کارگردان که نقش آفرینی او در فیلم سینمایی «خسته نباشید» مورد توجه قرار گرفته بود درباره پیشنهادهای بازیگری گفت: چند پیشنهاد برای حضور در سریال و فیلم سینمایی دارم، در حال مطالعه و بررسی شرایط و موقعیت هستم تا فیلمنامه‌های قابل قبول را انتخاب کنم که دو هفته آینده در این باره تصمیم نهایی می‌گیرم.

«پرنده» سه مقطع از زندگی شاعر و نقاش مشهور معاصر را روایت می‌کند. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>