سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ شهریور ۱۳۹۳ در ۵:۱۸ ب.ظ چاپ مطلب

«امروز» ۸۴۱ میلیون تومانی شد/ اعلام آمار فروش در تهران

Emrooz

فروش فیلم «امروز» در تهران به ۸۴۱ میلیون تومان و در شهرستان‌ها به ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است.

فروش فیلم «امروز» در تهران به ۸۴۱ میلیون تومان و در شهرستان‌ها به ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است.

سوره سینما- به گزارش مشاور رسانه ای فیلم امروز و روابط عمومی شرکت سینمایی نور تابان فیلم سینمایی امروز که از اول مردادماه در تهران و سینماهای سراسر کشور اکران شده است به فروش بیش از یک میلیارد تومان رسیده است.

 فروش فیلم امروز در تهران به ۸۴۱ میلیون تومان رسیده است و فروش روز گذشته پنجشنبه ۱۳ شهریورماه این فیلم فقط در تهران ۲۲۲ میلیون تومان بوده است.همچنین این فیلم در شهرستانها به فروشی معادل ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است. فیلم امروز به صورت همزمان در ۱۳ سینما در تهران و ۱۳ سینما در شهرستان اکران شده است.

فیلم امروز در تهران به سر گروهی  سینما استقلال و در سینماهای آزادی، استقلال، مرکزی، پردیس ملت، سمرقند، پردیس زندگی، ماندانا، شکوفه، سپیده، فرهنگ، اریکه ایرانیان، جوان، آغاز شده است و قرار است به زودی سینماهای دگیر به این گروه اضافه شود.

در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی، اشکان جنابی، آسیه ضیایی، آوا شریفی، مدیا ذاکری، روزبه حصاری، امیر کربلایی، مرتضی آقا حسینی، مهتاب کُرکوندی، امین می‌ری، شهلا نَدری، شیرین فرخنده‌نژاد، سجاد تابش، مرجان قمری، مهناز میرزایی، نیوشا گودرزی، علی‌اصغر کُردبچه، عباس موسوی، گیتی قاسمی، مریم توکلی، امیر یوسفی و مهناز میرزایی بازی می‌کنند.