سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۲:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب

به اکران نشدن فیلم‌هایم عادت کرده‌ام/ همکاری با ناصر رفائی در «فرمول ۱۳»

leila-zare

بازیگر مجموعه «ارمغان تاریکی» به اکران نشدن فیلم‌هایش عادت کرده است.

بازیگر مجموعه «ارمغان تاریکی» به اکران نشدن فیلم‌هایش عادت کرده است.

لیلا زارع که بیشتر فیلم‌هایی که بازی کرده با تاخیر اکران شده، به سوره سینما گفت: فیلم های دیده نشده زیادی دارم که به هر دلیل هنوز فرصتی برای نمایش پیدا نکرده‌اند. البته این مساله برای من تازگی ندارد. اگر یادتان باشد «خواب لیلا» هم بعد از چهار سال اکران عمومی شد. شاید از بد اقبالی یا اوضاع نامناسب اکران فیلم‌های هنری باشد. اوایل از این ماجرا کمی اذیت می شدم اما برای من این مساله دیگر اهمیت ندارد. اگرچه دیده شدن ویژگی اصلی برای بازیگری است اما دیگر به این شرایط عادت کرده‌ام.

بازیگر «ارمغان تاریکی» افزود: اولویت من با کار خوب است. سینما و تلویزیون هم فرقی ندارد. اگر بتوانم با نقش ارتباط برقرار کنم آن را می پذیرم. به نظر من برای بازیگر انتخاب درست از دیده شدن اهمیت بیشتری دارد. از این جهت علاوه بر فیلمنامه گروه و کارگردان هم باید مورد توجهم باشد. به همین خاطر در سریال «سرزمین کهن» بازی کردم، این مجموعه همه مشخصات یک کار خوب را دارا بود، اما پخش این سریال هم فعلا متوقف شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر سریال «سرزمین کهن»، فیلم‌های «شیفتگی»، «گنجشگک اشی مشی»، «ذوب شدن پادشاه» را در نوبت اکران دارم و فعلا در فیلم سینمایی «فرمول ۱۳» به کارگردانی ناصر رفایی بازی می کنم که فیلمبرداری آن تا آخر شهریورماه ادامه دارد و برای جشنواره کودک و نوجوان آماده می‌شود. این روزها در حال خواندن فیلمنامه هستم و به زودی کار تازه ای را شروع خواهم کرد.

زارع دررابطه با حضورش در فیلم سینمایی «شیفتگی» گفت: بازی خانم رویا تیموریان در این پروژه و اعتبار حرفه‌ای سایر گروه مرا برای حضور در این فیلم ترغیب کرد. ضمن اینکه موضوع فیلمنامه هم قابل توجه بود. پرداختن به چنین موضوع حساسی در سینما برای اولین بار نبود اما شاید این چهارمین فیلم است که ماجرای آزار کودکان را به تصویر می‌کشد. متاسفانه به ندرت در سینمای ایران به این معضل پرداخته می شود. باید این فرهنگ را جا بیاندازیم که بتوانیم درباره معضلات در فیلم‌ها صحبت کنیم و به آنها بپردازیم.

لیلا زارع بازی در فیلم‌های سینمایی «ما همه خوبیم»، «سوپراستار»، «خانه روشن»، «با دیگران» و … را در کارنامه دارد.