سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ شهریور ۱۳۹۳ در ۸:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

«جت» جایگزین «دختران کلاس ۱۰۸»/ احتمال حضور توحیدپرست در جشنواره فیلم فجر

davood-tohid-parast

داوود توحیدپرست بعد از دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «جت» پیش‌تولید این فیلم را آغاز می‌کند.

داوود توحیدپرست بعد از دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «جت» پیش‌تولید این فیلم را آغاز می‌کند.

توحیدپرست درباره تازه ترین فعالیت های خود به سوره سینما گفت: پیش از این برای پروانه ساخت فیلمنامه «دختران کلاس ۱۰۸» کاری از ایمان حسن زاده اقدام کرده بودیم. این فیلم قرار بود با سرمایه بخش خصوصی ساخته شود و مقدمات آن نیز فراهم شده بود اما متاسفانه با تولید آن موافقت نشد و برنامه های مان با سرمایه گذار بهم ریخت.

این کارگردان ادامه داد: این فیلم درباره سه پسر دانشجو است که در فضای مجازی با ایجاد مشکل برای دختران در فضای دانشگاه اقدام به اخاذی می‌کنند. یکی از دختران دانشجو که خواهر او بابت این مسئله خودکشی کرده تصمیم به انتقام و مقابله با این افراد می‌گیرد.

وی افزود: بعد از آن به ناچار برای فیلمنامه «جت» اقدام کردیم و در حال حاضر منتظر جواب هستیم تا به محض دریافت پروانه برای پیش تولید آماده شویم. فیلمنامه این فیلم توسط من و یاسمن کفایتی نوشته شده است و در بخش خصوصی ساخته می‌شود و بنا داریم آن را برای جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

کارگردان «شیرین قناری بود» گفت: به طور کل فیلم هایی که در فضای اعتیاد و معضلات سنگین جامعه ساخته می شوند راحت تر مجوز می گیرند. «جت» نیز یک کار فرهنگی است و از نظر فضای داستان در حال و هوایی دیگر به سر می برد. امیدواریم بتوانیم با دریافت پروانه هرچه زودتر تولید این فیلم را آغاز کنیم.

داوود توحیدپرست فیلم‌های سینمایی «معصوم»، «نامزد امریکایی من» و «شیرین قناری بود» را در کارنامه فیلمسازی خود دارد.