سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ شهریور ۱۳۹۳ در ۴:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب

هفته فیلم «چین» برگزار می‌شود

hafteh-film-china

هفته فیلم «چین» با نمایش ۱۵ فیلم سینمایی و ۵ فیلم مستند و کوتاه در تهران برگزار می‌شود.

هفته فیلم «چین» با نمایش ۱۵ فیلم سینمایی و ۵ فیلم مستند و کوتاه در تهران برگزار می‌شود.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی ، هفته فیلم کشور «چین» به همت امور بین الملل سازمان سینمایی و با همکاری سازمان ملی  رادیو ، تلویزیون و سینما ، مطبوعات و انتشارات جمهوری خلق چین و سفارت این کشور در ایران و با حضور جمعی از هنرمندان ، سینما گران و مسئولین فرهنگی و رسانه ای چین از ۲۶ شهریور تا ۳۰ شهریور۹۳ در تهران بر گزار خواهد شد .

در جشنواره فیلم چین در تهران  ۵ فیلم بلند سینمایی و ۱۵ فیلم مستند و کوتاه نمایش داده می‌شود. مراسم افتتاحیه هفته فیلم چین از ساعت ۱۸  چهارشنبه ۲۶ شهریور با حضور هنرمندان، سینما گران و مسئولین فرهنگی هنری دو کشور  ایران و چین در موزه سینمای ایران بر گزار می‌شود.

در مراسم افتتاحیه  دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی به همراه پانگ سن سفیر جمهوری خلق چین در تهران، تانگ گانگ معاون وزیر اداره کل رادیو و تلویزیون و دو هیأت رسمی و هنری از کشور چین  حضور دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>