سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ مهر ۱۳۹۳ در ۳:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب

«میهمان داریم» پس از عاشورا روی پرده می‌رود

mihman-darim2

مدیر پخش حوزه هنری ار احتمال اکران فیلم «مهمان داریم» محمد مهدی عسگر‌پور پس از روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

مدیر پخش حوزه هنری ار احتمال اکران فیلم «میهمان داریم» محمد مهدی عسگر‌پور پس از روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

سوره سینما- ایسنا نوشت: غلامرضا فرجی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده فیلم «مهمان داریم» پس از «آرایش غلیظ» در گروه سینمایی استقلال اکران می‌شود، اما با توجه به میزان فروش فیلم حمید نعمت‌الله احتمالا «مهمان داریم» پس از دهه اول محرم نمایش عمومی داده خواهد شد.

جدیدترین ساخته عسگرپور قرار است به زودی در بخش «پنجره‌ای رو به آسیا» نوزدهمین جشنواره پوسان کره‌جنوبی نمایش داده شود. داستان این فیلم درباره پدر و مادری سالخورده است که فرزند جانبازشان را از آسایشگاه به منزل می‌آورند، قرار است آنها میزبان یک میهمان ویژه باشند.

پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، معصومه قاسمی‌پور و … بازیگران این فیلم هستند که سال ۹۲ در سازمان سینمایی سوره تولید شده و پخش داخلی و بین‌المللی آن با این سازمان است. «میهمان داریم» محصول حوزه هنری، پیش‌تر جایزه بهترین فیلم آسیایی را از بخش بین‌الملل سی‌ودومین جشنواره فجر دریافت کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>