سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ مهر ۱۳۹۳ در ۸:۴۱ ق.ظ چاپ مطلب

امینی‌خواه و روزهای پرکاری در سینما و تلویزیون/ «اسم رمز خیانت» در مراحل پایانی تصویربرداری

amini-khah

تصویربرداری فیلم سینمایی «اسم رمز خیانت» با بازی مهدی امینی‌خواه هفته آینده تمام می‌شود.

تصویربرداری فیلم سینمایی «اسم رمز خیانت» با بازی مهدی امینی‌خواه هفته آینده تمام می‌شود.

مهدی امینی‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون به سوره سینما گفت: تصویربرداری فیلم سینمایی «اسم رمز خیانت» به تهیه‌کنندگی علی نفری و کارگردانی سعید عالم زاده روزهای پایانی را سپری می‌کند و تاکنون بیش از ۸۰ درصد کار تصویربرداری شده است و با توجه به اینکه طبق برنامه ۴۵ روز برای تولید پیش بینی شده بود ، به نظر می رسد تا هفته آینده تصویربرداری آن به پایان برسد.

وی درباره داستان فیلم سینمایی «اسم رمز خیانت» گفت : این فیلم سینمایی یک تم جاسوسی دارد و می توان آن را یک کار اکشن پلیسی نیز دانست که درباره گروهی است که بدنبال شناسایی و مقابله با جاسوسان هستند و لوکیشن تصویربرداری این کار در تهران و اتوبان قم بوده و علاوه بر من عبدالرضا اکبری، فخرالدین صدیق شریف، شهرام عبدلی و رامتین خداپناهی در این اثر حضور دارند که پس از پایان کار و طی شدن مراحل فنی اگر مشکل خاصی بوجود نیاید، به صورت عمومی در سینماهای کشور اکران می‌شود.

امینی‌خواه درباره فعالیت‌های دیگر خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها در فیلم تلویزیونی «الیما» به کارگردانی نازیلا حقیقی ایفای نقش می‌کنم که حدود ۶۰ درصد از تصویربرداری آن انجام شده و یک داستان اجتماعی دارد و ماجرای زندگی و مشکلات یک مادر و فرزندانش را روایت می کند که برای ارث و میراث به اختلافاتی می‌خورند. این کار هم پس از آماده شدن برای پخش از شبکه نمایش خانگی ارائه می‌شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به فعالیت‌های خود در طول سال گفت: از ابتدای امسال حدود ۱۰ فیلم در مدیوم های مختلف سینمایی و تلویزیونی از من پخش و اکران شده است. مشغول مذاکره برای بازی در یک فیلم دیگر هستم که هنوز قطعی نشده است، اما فیلم های «وام عسل» به کارگردانی مهدی گلستانه ، «مرد آبانی» کاری از محمد احتشامی و «زبرجد» به کارگردانی مجتبی اسدی را آماده پخش دارم که تا پایان مهرماه در شبکه نمایش خانگی برای مخاطبان عرضه خواهد شد.