سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۳ در ۱۰:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز داوری آثار چهارمین جشنواره نوشتار سینمایی

anjoman-montaghedan

داوری آثار چهارمین جشنواره نوشتار سینمایی با حضور پیشکسوتان عرصه نقد و نوشتار سینمایی، استادان روزنامه نگاری و کارشناسان رسانه آغاز شد.

داوری آثار چهارمین جشنواره نوشتار سینمایی با حضور پیشکسوتان عرصه نقد و نوشتار سینمایی، استادان روزنامه نگاری و کارشناسان رسانه آغاز شد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، آقایان خسرو دهقان، فریدون صدیقی، دکتر احمد توکلی، دکتر امیرعلی نجویان و حسین معززی نیا کار داوری آثار را آغاز کردند. همچنین در بخش های جنبی شامل عکس، طنز و کاریکاتور سینمایی سه تن از کارشناسان تخصصی هر رشته به عنوان مشاور، داوران را همراهی خواهند کرد.

چهارمین جشنواره نوشتار سینمایی با هدف تجلیل و تقدیر از منتقدان و نویسندگان برتر سینمایی، شناخت استعدادهای نو و ارج نهادن به نقد و نوشتار علمی، منصف و شریفبه دبیری سحر عصرآزاد برگزار می شود. این جشنواره در ۶ رشته در بخش اصلی، ۴ بخش ویژه و ۴ رشته در بخش جنبی برگزار شده و آثار چاپ شده در نشریات یا منتشر شده در سایت ها در سال های ۹۰، ۹۱ و ۹۲ را در برمی گیرد.

بخش اصلی؛ سینما شامل رشته‌ های نقد، گفت ‌‌و‌ گو، گزارش، سرمقاله و یادداشت، ترجمه و مقاله تحلیلی است. بخش ویژه شامل بهترین برنامه سینمایی در رادیو و تلویزیون، بهترین گروه سینمایی روزنامه‌ها، بهترین مجله سینمایی و سینما در فضای مجازی است. بخش جنبی نیز رشته‌ های بهترین نقد، گزارش، یادداشت و گفت‌ و گو در حوزه تلویزیون، عکس، کاریکاتور و طنز را در برمی گیرد. چهارمین جشنواره نوشتار سینمایی طی مراسمی در نیمه دوم سال ۹۳ برگزار شده و به برگزیدگان رشته‌ های بخش های اصلی، ویژه  و جنبی، تندیس انجمن، لوح سپاس و جایزه نقدی اهدا می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>