سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مهر ۱۳۹۳ در ۱۰:۲۲ ق.ظ چاپ مطلب

«مرد سوم» را در فرهنگسرای رسانه ببینید

marde-sevom

فیلم سینمایی «مرد سوم» اثر ستایش شده کارول رید چهارشنبه در فرهنگسرای رسانه روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «مرد سوم» اثر ستایش شده کارول رید چهارشنبه در فرهنگسرای رسانه روی پرده می‌رود.
سوره سینما- «مرد سوم» اثر شاخص کارول رید چهارشنبه ۱۶ مهرماه در برنامه «فیلم و گپ » فرهنگسرای رسانه بعد از نمایش با حضور سعید قطبی زاده نقد و بررسی می‌شود. به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه «مرد سوم» ساخته کارول رید کارگردان انگلیسی است که فیلمنامه آن را گراهام گرین نوشته است. جوزف کاتن، آلیدا والی و اورسن ولز بازیگران اصلی فیلم هستند. این فیلم توانست اسکار بهترین فیلم سیاه و سفید را در سال ۱۹۵۰ به دست آورد.
مجموعه جلسات « فیلم و گپ » هر هفته چهارشنبه ها با حضور سعید قطبی زاده به نمایش و نقد و بررسی مهمترین فیلم‌های تاریخ سینما می‌پردازد. پیش از نمایش فیلم، یک نشریه حاوی مطللبی درباره این فیلم که به سردبیری سعید مروتی منتشر شده، در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. حضور در جلسات برای عموم آزاد و رایگان است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن های ۳- ۲۲۸۸۸۶۸۰ تماس بگیرند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>